با جدایی مظلومی ساختار تیمی مس ضربه می خورد

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در جریان هفته هجدهم ما مس را شکست می دهیم و سپاهان هم از سد استقلال خواهد گذشت.

محمد منصوري فهيم بازيكن چپ پاي تيم فوتبال پرسپوليس كه به دليل بدشانسي و مصدوميت نيم فصل اول ليگ نهم را از دست داد،‌در بازي با سپاهان نشان داد كه آمده است تا جبران مافات كرده و بار ديگر خودش را به فوتبال تحميل كند.
منصوري پيش از بازي با مس اظهار کرد: روزهاي پاياني ليگ هشتم شرايط خوبي داشتم و خوب هم بازي مي‌كردم، اما يك مصدوميت در بازي با التهاب به سراغم آمد و كاري كرد كه نتوانم در بازي با بنياد كار پرسپوليس را كمك كنم.  اما شرايط تيم چنان بود كه من بازي كردم و مصدوميت‌ام تشديد شد و باعث گشت تا مدتي از ميادين دور باشم.

چپ پاي تيم پرسپوليس گفت: در طول دوران مصدوميت و به مدت 45 روز تمرينات سختي را با وزنه انجام دادم تا به بازي‌هاي ليگ نهم برگردم، اما وقتي آماده شدم كه هشت بازي ليگ نهم سپري شده بود. پس از بازگشت تمرينات خوبي داشتم و توانستم نظر مثبت كرانچار را متوجه خود كنم، به طوري كه او به دفعات در جريان تمرينات از آمادگي من تعريف مي‌كرد. نيم فصل هم فرصت خوبي براي بازگشت من بود، ضمن اينكه اردوي دبي هم كمك كرد تا برگشت من به ميادين پرفروغ باشد
منصوري در مورد بازگشت خود به ميادين گفت: نيم فصل دوم را خوب شروع كردم خوشبختانه انگيزه زيادي داشته و دارم . من برنامه‌ريزي كامل را انجام داده‌ام تا در نيم فصل دوم تا سر حد توان به پرسپوليس كمك كنم.

هافبك چپ پاي تيم پرسپوليس در مورد شرايط تيمش گفت: خوشبختانه تيم ما شرايط بسيار خوبي دارد و اميدوارم كه به دور از مسائل حاشيه‌اي بتوانيم شايستگي‌هاي خود را در ادامه راه ليگ به نمايش بگذاريم.

منصوري فهيم درباره بازي با سپاهان گفت:‌ در بازي اصفهان، فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتيم و توانستيم به لحاظ فوتبالي قدرت پرسپوليس را نشان دهيم و من اطمينان دارم از اين پس وضعيت براي ما بهتر از اين هم خواهد شد.
هافبك تيم پرسپوليس درباره بازي با مس گفت: تيم مس، تيم بسيار خوبي است كه با مظلومي فوتبال را زيبا بازي مي‌كرد و من فكر مي‌كنم از دست دادن مظلومي در درجه اول به خود ساختار تيم مس ضربه مي‌زند، اما ما عزم خود را جزم كرده‌ام تا به هر شكل ممكن برنده آن بازي باشيم.

منصوري فهيم در خصوص بازي سپاهان و استقلال و حساسيت‌هاي آن گفت: اعتقاد دارم كه بازي كردن در اصفهان براي هر تيمي سخت و دشوار خواهد بود، چرا كه آنها تيم خوبي را در اين مسابقات ساخته و پرداخته كرده‌اند. البته اين را هم بگويم كه حق ما در آن بازي شكست نبود، اما بدشانسي اجازه نداد تا بتوانيم به حق خودمان در آن بازي برسيم. اما در مجموع اعتقاد دارم كه ما مس را شكست خواهيم داد و سپاهان استقلال را.

منصوري گفت: مي‌خواهم به سرعت خودم را به بازي‌هاي ليگ برسانم، ضمن اينكه نيم نگاهي به پيراهن تيم ملي دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)