در ایران مرغ همسایه شترمرغ است!

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی حال حاضر تیم پیکان كه از او به عنوان يكي از آلترناتيوهاي كرانچار براي سرمربيگري پرسپوليس خبر مي دهند در اين باره گفت: من در حال حاضر مربي پيكان هستم و اصلا نمي خواهم وارد اين مسائل شوم.

 

حمید درخشان افزود: اما سالهاست كه من و بيشتر پرسپوليسي هاي واقعي فرياد مي زنيم كه اين راهي كه مديران پرسپوليس پيش گرفته اند به ناكجاآباد ختم مي شود و دست آخر هم حرف ما به جايي نمي رسد.

درخشان افزود: شما حساب كنيد و ببينيد آقايان فصل گذشته چقدر پول به آقاي قطبي و وينگادا داده اند و نتيجه آن را هم بپرسيد. همين آقاي قطبي با بازيكناني مثل دي كارمو و دستياران ناشناخته اش بالاي دو ميليارد روي دست پرسپوليس هزينه گذاشتند و به نيمه هاي فصل هم نرسيده آقايان فرار را بر قرار ترجيح دادند و جالب اينكه همين قطبي را كه با آن شرايط به فوتبال ما و به مردم ما توهين كرد را به عنوان تقدير! سرمربي تيم ملي كردند.

درخشان گفت: گفتم كه من سرمربي پرسپوليس نيستم و اكنون مربي پيكان هستم اما مطمئن باشيد اگر پيكان را با همين شرايط قهرمان ايران هم كنم باز فصل بعد آقايان براي پرسپوليس به دنبال يك مربي خارجي خواهند رفت چرا كه مرغ همسايه حتما شتر مرغ است ديگر!

سرمربي تيم فوتبال پيكان قزوين گفت: بازي با مقاومت براي من سخت‌ترو حساس‌تر از بازي با استقلال در آزادي است.
بازي بسيار سختي پيش روي ماست. مقاومت از جمله تيم‌هاي جوان ليگ برتر است كه توانايي شكست هر تيمي را در ورزشگاه حافظيه دارد اما ما هم تيم جواني هستيم و قطعا با انديشه پيروزي پا به ميدان اين مسابقه خواهيم گذاشت.

وي افزود با توجه به جايگاه دو تيم در جدول رده‌بندي مطمئن هستم كه بازي بسيار زيبايي از سوي پيكان و مقاومت ارائه خواهد شد و اميدوارم برنده اين بازي ما باشيم ضمن آنكه قرار نيست دست خالي از شيراز برگرديم.
درخشان رزاقي، قرباني و عباسفرد را از جمله مصدومان تيمي نام برد و گفت: متاسفانه اين سه بازيكن از مهره‌هاي اصلي تيم ما هستندكه به علت مصدوميت‌هاي مختلف شانس استفاده از آنها را نداريم.

وي همچنين با اشاره به جايگاه پيكان درجدول رده‌بندي و ادامه كار اين تيم در ليگ برتر اظهار داشت: به هر شكل ما تمام توان خود را در اين فصل به كار گرفته‌ايم و در همين راستا هم كار خود را ادامه خواهيم داد تا در پايان ليگ بتوانيم به اهداف خود برسيم.

سرمربي تيم پيكان قزوين در رابطه با حاشيه‌هاي بعد از بازي اين تيم با استقلال تهران گفت: به هر شكل شكست استقلال در زمين خودش باب ميل بسياري نيست و به صورت ناخودآگاه حاشيه‌هايي در پي دارد ضمن آنكه ما بعد از اين ديدار ديگر به حاشيه‌هاي آن فكر نكرده و برنامه‌ريزي خود را روي بازي با مقاومت گذاشته‌ايم.

 

وي در پايان با اشاره به اينكه وعده هايي براي حل مشكلات پيكان داده شده است، افزود: خوشبختانه قول‌هايي از سوي هيات مديره داده شده است كه به زودي مشكلات ما حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)