مرجع خبری پرسپولیس: دیروز برخی از رسانه ها از قول هوار محمد هافبک عراقی پرسپولیس نوشتند او در حاشیه اولین تمرینی که صبح سه شنبه داشته علیه مسئولان باشگاه موضع گرفته.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طبق ادعای این رسانه ها هوار محمد به برخی گفته مسئولان پرسپولیس هرگز نمی توانستند من را اخراج کنند زیرا من یک بازیکن شناخته شده و بزرگ در فوتبال آسیا هستم و مثل وسلی غیرحرفه ای و ناشناخته نمی توانند با من رفتار کنند..

شنیدن این اظهار نظرها از سوی هوار محمد بسیار عجیب بود به همین دلیل با او تماس گرفتیم تا از چند و چون ماجرا باخبر شویم اما همان طور که انتظار می رفت هوار تمام این حرف ها را تکذیب کرد.

 

این ملی پوش عراقی گفت: نمی دانم چه کسی از قول من این حرف ها را به رسانه ها زده چون آن قدر ها هم نادان نیستم که بخواهم در روز اول حضور مجددم در ایران علیه مسئولان باشگاه حرفی بزنم .

به نظر خودم مستحق اخراج از باشگاه نبودم اما همیشه به مدیران تیم احترام می گذارم هرچند خودم هم می دانستم به خاطر چند روز غیبت هیچ کس را اخراج نخواهند کرد .

 

هوار در ادامه گفت احتمال می دهد چند خبرنگار که رابطه خوبی با این بازیکن ندارند قصد شیطنت داشته اند و از قول وی چنین اظهاراتی را چاپ کرده اند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)