پرسپولیس نیوز : با برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان پنجاهمین برد علی دایی با پرسپولیس به عنوان سرمربی رقم خورد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ علی دایی که برای سومین فصل هدایت پرسپولیس را در رقابت های باشگاهی بر عهده داشته امشب با برتری برابر استقلال صنعتی خوزستان پنجاهمین پیروزی اش با پرسپولیس را کسب کرد.

دایی پیش از این در 49 بازی لیگ حرفه ای، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به برتری دست یافته بود. دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور 50 پیروزی به دست آورده و 25 مساوی و 23 باخت در کارنامه اش دیده می شود.

علی دایی در دو فصل پرسپولیس را به عنوان قهرمانی جام حذفی رساند و در فصل جاری نیز توانست به رغم مشکلات مالی عنوان دومی و کسب سهمیه آسیایی را تصاحب نماید.

 

همچنین  تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از این دو بار به عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای دست یافته بود برای اولین با به عنوان دومی و نایب قهرمانی دست یافت و راهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از 5 سال توانست در جمع سه تیم برتر رقابت های لیگ حرفه ای قرار گرفته و با کسب عنوان دومی برای اولین بار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه ای با سرمربی گری علی پروین و در سال 86 با سرمربی گری افشین قطبی توانسته بود به عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای دست یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)