مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مجتبي زارع بايد حد خود را بداند و بيشتر از آن حرف نزند.

محمد پروین در خصوص بازي برابر مس كرمان اظهار داشت: خوشحالم كه بعد از مدت‌ها توانستم براي دقايقي در تركيب پرسپوليس قرار بگيرم. از اين بابت خدا را شكر مي‌كنم و اميدوارم بتوانم به همين روند ادامه بدهم.
وي افزود: اگر در مدت زمان حضورم بيشتر دقت مي‌كردم مي‌توانستم گل هم به ثمر برسانم، اما با بدشانسي موقعيت‌ها را از دست دادم.


پروين در خصوص جدايي از پرسپوليس تصريح كرد: تمام اين حرف‌ها شايعه است. من در اين مدت مصاحبه نكردم چون مي‌خواستم تمركزم را براي موفقيت پرسپوليس بگذارم. اگر حرفي ‌مي‌زنم از روي دلسوزي است چون معتقدم مي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم.


بازيكن درباره اظهارات مجتبي زارع كه گفته بود عكاسان نبايد از برخي‌ بازيكنان زياد عكس بگيرند چون باعث مي‌شود احساس بزرگي كنند تصريح كرد: زارع بايد مراقب حرف زدن خود باشد. وي بيشتر از حد خود حرف مي‌زند و بايد بداند در مورد چه كسي اينگونه صحبت مي‌كند. اگر به اين روند خود ادامه دهد قطعاً با مشكل مواجه خواهد شد. در پرسپوليس هركس بايد چارچوب خود را بشناسد.
وي ادامه داد: در حال حاضر هم حرف پشت من زياد است و مي‌گويند اين بازيكن پسر پروين است و…، اما من با تمام اين اتفاقات تنها به نظر كادر فني احترام مي‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)