مرجع خبری پرسپولیس : در روزى كه پرسپوليس مقابل مس كرمان عملكرد قابل قبولى را از خود به نمايش گذاشت، حسين بادامكى مرد شماره ۸ پرسپوليس يكى از بهترين هاى پرسپوليس بود و در شرايطى كه بازوبند كاپيتانى را نيز بر بازو داشت، موفق شد نمره قبولى را هم از كادرفنى بگيرد و هم از هواداران پرسپوليس؛ هوادارانى كه در نيم فصل اول به نوعى با بى مهرى و كم لطفى خود نسبت به بادامكى، احتمالاً زمينه ساز جدايى او از جمع سرخپوشان شدند اما حسين بادامكى ماند و مزد تلاش ويژه و صبر خود را گرفت. گفت وگوى ما را با وى بخوانيد:

• پيروزى برابر مس، نتيجه خوبى بود تا پرسپوليس نيم فصل دوم را اميدوارانه استارت بزند؟
– ما به اين پيروزى و برد نياز داشتيم و خوشبختانه به آن هم رسيديم. شرايط جدول و فاصله ما نسبت به صدر و تيم  هاى بالانشين جدول به گونه اى بود كه بايد اين ۳ امتياز را مى گرفتيم. در غير اين صورت جبران اين فاصله كمى سخت مى شد و متعاقب آن، اميدمان براى رسيدن به قهرمانى كمرنگ تر. خدا را شكر با ارائه يك بازى خوب و كاملاً حساب شده توانستيم نتيجه خوبى كسب كنيم و آن را به عنوان عيدى تقديم هواداران كنيم.

• پرسپوليس كه مى تواند نمايش قابل قبولى مثل بازى پاس از خود ارائه دهد، چرا در طول نيم فصل اينقدر پر فراز و نشيب ظاهر شد؟
– ما از ابتداى فصل عزممان را جزم كرده بوديم تا شروع پرقدرتى داشته باشيم اما مسائل زيادى دخيل بود كه اين مسأله تحقق پيدا نكند. بالاخره تغييرات زيادى در تيم ايجاد شده بود و بايد تيم به هماهنگى لازم مى رسيد، ضمن اينكه در برخى اوقات دچار بدشانسى مى شديم اما خدا را شكر پس از اردوى خوبى كه در امارات داشتيم و استارت خوبى كه از آن به بعد داشته ايم، در بازى با سپاهان با وجود اينكه باختيم از نظر فوتبالى عملكردمان قابل قبول بود. به هر حال در مقابل مس هم عملكردمان خوب بود و بدشانسى به سراغمان نيامد تا پيروزى شيرينى را كسب كنيم.

• مس كرمان حريف بحران زده اى بود كه پرسپوليس هم موفق به شكست آن شد. به نظرت اين مسأله چقدر در موفقيت پرسپوليس در اين بازى سهيم بود؟
– به اعتقاد من، مس هنوز هم يكى از بهترين هاى ليگ ايران است و جدا از امكانات خوب، ياران خوبى را هم در اختيار دارد. حتى اول بازى در صحبتى كه با تعدادى از بازيكنان اين تيم داشتيم متوجه شديم براى بالا بردن انگيزه اين تيم،  مسئولان باشگاهشان قسمتى از مشكلات مالى بازيكنان را حل و فصل كرده بودند. مسى ها در دقايق ابتدايى نيمه اول، بازى خوبى را از خود به نمايش گذاشتند اما بازى خوب و حساب شده بچه هاى ما باعث شد در ادامه حريفمان حرفى براى گرفتن نداشته باشد. قدرت پرسپوليس عامل برد ما بود، نه بحران حريفمان.

• در اين بازى براى حضور در تركيب مشكلى نداشتى؟ در شرايطى كه قرار بود بازوبند را هم به بازو ببندى؟
– استرس كه داشتم اما سعى كردم با اعتمادبه نفس بالا بازى كنم. باورتان نمى شود در يك صحنه اشتباهى كردم كه منجر به ضدحمله شد، واقعا ترسيده بودم اما خدا را شكر آن صحنه به خير گذشت و مدافعان ما با پوشش خوب خطر را دفع كردند. ضمن اينكه بستن بازوبند كاپيتانى، مسئوليتم را دوچندان كرده بود و نوعى اعتمادبه نفس ويژه به من داد تا با روحيه اى بالا كار كنم. از اينكه به من اعتماد شد، از دوستانم و مسئولان تيم تشكر مى كنم و افتخار مى كنم در دوران حضورم در پرسپوليس، افتخار بستن بازوبند كاپيتانى نصيبم شد و خوشحالم كه از عهده اين مسئوليت بزرگ هم برآمدم.

• تغيير پستى كه در اين ديدار داشتى، چقدر در عملكرد خوبت در اين بازى مؤثر بود؟
– من بعد از مدت ها به پست هافبك راست برگشتم و رو به جلوتر از قبل بودم و در حملات حضور بيشترى داشتم، حضور در پست تخصصى و مورد علاقه  ام باعث شد كه بتوانم عملكرد قابل قبولى از خود به نمايش بگذارم. حتى در يك صحنه اين شانس را داشتم كه موفق به گلزنى هم بشوم اما توپم به تير دروازه برخورد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)