سالی که قهرمان شدیم 7 امتیاز از سپاهان عقب بودیم

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس در بازی با مس نشان داد به شرایط خوب خود نزدیک می‌شود. او توانست یکی از گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر برساند اما روند خوب او فقط به این گل معطوف نمی‌شود و خلیلی در طول بازی نیز بازیکن تاثیرگذاری برای تیمش بود.

 

* در مورد گل بازی با مس صحبت کن.

نیم فصل اول برایم با بدشانسی تمام شد ولی دیگر نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. همه چیز را فراموش کردم و شرایط جدیدی را برای خودم ترسیم کرده‌ام. بدنم روز به روز بهتر می‌شود و به شرایط ایده‌آل خود می‌رسم. در نیم‌فصل تمرینات سختی را انجام دادم و چون بدنسازی نداشتم این تعطیلات به نفع من تمام شد. اکنون به شرایط مسابقه رسیده‌ام و احساس می‌کنم فرم خوبی دارم.

 

* پس از بازگشت از مصدومیتی سنگین توقعات از تو زیاد بود. فکر نمی‌کنی باید به تو فرصت داده می‌شد و کمک می‌کردند تا به شرایط خوب گذشته برگردی؟

نه تنها باید به من زمان می‌دادند بلکه مربی و بازیکنان باید کمک می‌کردند تا به شرایط گذشته برگردم. اما بعد از مصدومیت وینگادا کمکی به من نکرد و شرایط برایم بدتر و بدتر شد تا دیرتر به شرایط خوبم برگردم. متاسفانه در بازی با کره‌شمالی باز هم مصدوم شدم که این مصدومیت من را خیلی عقب انداخت. با این مصدومیت بدنسازی تیم را از دست دادم اما همه چیز تمام شد و به روزهای خوب آینده فکر می‌کنم و امیدوارم که پاسخ اطمینان کرانچار و هواداران را بدهم.

 

* تصور می‌کنی روزهای خوب گذشته از راه رسیده است؟

تمرینات سختی را پشت‌سر می‌گذارم و باید به آینده خوشبین باشم. به کمی حمایت نیاز دارم تا بتوانم به روزهای اوج برگردم.

 

* برد مقابل مس چقدر برای پرسپولیس ارزش داشت؟

شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و در بازی با سپاهان هم نباید می‌باختیم. در نیمه دوم بازی با مس بهترین نمایش فصل را ارائه کردیم و مس حرفی برای گفتن نداشت.

 

* شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستی؟

چرا نباید شانسی قائل باشم؟! فصلی که قهرمان شدیم در 7 بازی آخر 7 امتیاز از سپاهان عقب بودیم و در پایان فصل قهرمان شدیم. این فصل 16 بازی باقی مانده است و فوتبال بالا و پایین زیاد دارد.

 

* تعامل کرانچار با تو خوب بوده است؟

جلسات خوبی با هم داشتیم و من خواسته‌های این مربی را سعی می‌کنم اجرا کنم. خوشحالم که در شرایط فعلی به من اعتماد کرده است.

 

* تصور می‌کنی چند گل در این فصل بزنی؟

مهم این نیست که چند گل بزنم بلکه مهم است که تاثیرگذار باشم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)