مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در اهواز بازى ويژه اى مقابل آبى هاى اين شهر دارد. ۳ امتياز اين ديدار، براى سرخ هاحائز اهميت است. پيروزى پرسپوليس مقابل آبى هاى اهوازى، اميدها را براى پرسپوليس جهت كم كردن فاصله تا صدر جدول بيشتر مى كند و در صورتى كه رقبا هم امتياز از دست بدهند، دنيا به كام پرسپوليسى ها مى شود. در همين رابطه گفت وگويى داشتيم با عادل كلاه كج هافبك سرخپوشان كه در ادامه مى آيد:

• به نظر مى رسد توپ پرسپوليس براى شكست استقلال اهواز پر است؟
– همين طور است. ما از قبل هم گفته بوديم نيم فصل دوم برنامه ويژه اى داريم. برنامه اى كه با شكست دادن مس، آن را استارت زديم. انشاءالله اين پيروزى در ادامه تداوم داشته باشد تا بتوانيم همچنان در كورس باقى بمانيم.

• اين يعنى يك برد آسان و بى دردسر در اهواز؟
– فكر نمى كنم اين طور باشد. استقلال اهواز از تيم هاى خوب ليگ ماست. جز بازى با ابومسلم كه آن هم ۲ ۳، مهره اصلى خود را در اختيار نداشتند، در چند بازى اخيرشان فوق العاده بودند. باقرى نيا هم جزو مربيان باهوش و باتجربه است. من قبلاً مقطعى در فولاد، با ايشان كار كرده ام، استقلال اهواز تيمى است كه مهره هاى خوبى دارد و به قول معروف جنسشان جور است. با اين شرايط اصلاً نبايد در انتظار يك بازى ساده و راحت باشيم.

• وضعيت حال حاضر پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– خدا را شكر، برد خوب و روحيه بخشى كه مقابل مس داشتيم به علاوه انجام تمرينات پرنشاط در طول هفته، تيم را از هر جهت آماده بازى كرده است. درست است كه در لابه لاى صحبت هايم تأكيد كردم كه بازى سختى در اهواز داريم اما با يك برنامه حساب شده در طول ۹۰ دقيقه مى توانيم از پس اين تيم برآييم و دست پر به تهران بازگرديم.

• غيبت عادل كلاه كج در بازى با مس اين ذهنيت را ايجاد كرده كه عدم حضور در اين ديدار به پنالتى به هدر رفته بازى با مس مرتبط است؟
– نمى دانم. خودم هم مانده ام چرا در آن بازى نيمكت نشين بودم. فعلاً دوست ندارم به اين مسأله فكر كنم. هدف من از آمدن به پرسپوليس خدمت به اين تيم بوده و هست. در آستانه بازى با استقلال اهواز هم شرايطم چه از نظر بدنى و چه از نظرروحى- روانى و فنى آماده آماده ام و اين توانايى را در خودم مى بينم كه در اين بازى فيكس باشم.

• با توجه به اينكه استقلال اهواز، يك تيم اهوازى است و سال ها در اين شهر فوتبال بازى كرده اى، چه شناختى از حريف دارى؟
– من از اين تيم و بازيكنانش شناخت خوبى دارم و اكثر آنها و نحوه بازى شان را به خوبى مى شناسم. بزرگترين حسن ياران استقلال اهواز اين است كه بازيكنان اين تيم، چند فصلى است كنار هم بازى مى كنند و اين مسأله به هماهنگى بالاى آنها كمك بزرگى مى كند. در هر حال اگر خودم در زمين باشم قطعاً اين شناخت به من در مهار بازيكنان حريف كمك مى كند. اگر هم نباشم حتماً نكات لازم را كه فكر مى كنم براى برد تيم مؤثر باشد به بچه هايمان مى گويم.

• و براى اين بازى چه نتيجه اى را پيش بينى مى كنى؟
– پيش بينى كه سخت است. فوتبال بالا و پايين زياد دارد و نمى شود گفت چه مسأله اى ممكن است پيش بيايد. تك تك بازيكنان پرسپوليس و كادر فنى به اين فكر مى كنيم كه ما در نيم فصل دوم ۱۷ فينال داشتيم كه ۱۶تاى آن باقى مانده است. اميدوارم در اين بازى هم مثل بازى با مس بتوانيم ضمن ارائه يك فوتبال زيبا و تماشاگرپسند
هر ۳ امتياز ممكن را به دست آوريم و منتظر لغزش ساير رقبايمان در بالاى جدول باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)