پرسپولیس تازه دارد خودش را پیدا می کند

مرجع خبری پرسپولیس : كشتى پرسپوليس با دشوارى هاى بسيار از موج هاى خروشان به درآمده است اما هنوز تا ساحل آرامش فاصله دارد. با اين وجود شرايط روبه بهبود سرخپوشان در اين روزها كه موج نااميدى و دلزدگى ميان اهالى فوتبال گسترش يافته است مايه اميدوارى شده تا كورسويى باشد در دل تاريكى.
حبيب كاشانى هنوز با چالش هاى متعددى روبروست كه كمترين آنهااختلال هايى است كه هراز چندگاهى در كادرفنى يا بين بازيكنان بروز پيدا مى كند. مسائل مالى دغدغه مهم و هميشگى نزد سرخپوشان است اما از همه اينها كه بگذريم يك نكته جلب توجه مى كند. حركت پرسپوليس روبه بهبود بوده است. اجزاى دست اندركار تازه به يك چفت و بست رسيده اند تا هر كس بداند چه مى خواهد و چه بايد انجام دهد. معادلات جديد تازه جاافتاده است اما اين نظم جديد چنان ريشه ندوانده كه بتواند يك توفان را به سلامت پشت سر بگذارد. يك شوك مى تواند همه چيز را برهم بريزد. معادلات و نظام جديد نياز به زمان دارد تا به يك تعادل مناسب برسد و متأسفانه پرسپوليس در اين مسير قرار دارد. آنچه مى خواهيم بگوييم تبليغ بى ثباتى نيست. نمى خواهيم بگوييم موقتى اداره شدن بهتر از تصميم گيرى هاى قطعى است. چون بدون ترديد چنين نظريه اى قابل دفاع نيست اما از آنجا كه تصميم گيرى هاى قطعى حداقل در حوزه پرسپوليس در واقع چندان قطعى و باثبات نبوده بايد ديد چه چيز را مى دهيم و چه چيز را به دست مى آوريم.
هنوز مشكلات قانونى براى تمديد سرپرستى حبيب كاشانى حل نشده و در اين صورت حوادث آينده ناگزير خواهد بود اما مى توان از زمان موجود حداكثر بهره بردارى را داشت تا پرسپوليس را براى مواجهه با معادلات جديد به ثبات بيشترى رساند و اين در حالى است كه اين  روزها مى شنويم معرفى هيأت مديره جديد در يكى، دو هفته آينده قطعى است. اين حضور اگر قرار باشد با دخالت مستقيم در مسائل جارى باشگاه صورت بگيرد، مى تواند شرايط را به ضرر پرسپوليس تغيير دهد.

 درواقع اگر قرار باشد گروه جديد در فكر نشان دادن خود و ابراز قدرت باشد، فرصت هاى نو تبديل به حكايت روز از نو، روزى از نو خواهد شد. پرسپوليس تازه در حال پيدا كردن خود است و به پا شدن گردوخاك باعث خواهد شد دوباره مسير خود را گم كند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)