مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم وسلي در پرسپوليس بماند و از اينكه او جدا شده ناراحت هستم.

 

تياگو در مورد جدايي وسلي برزيليا، هموطن خود از پرسپوليس اظهار داشت: وسلي خيلي دوست داشت در پرسپوليس بماند و از اينكه از جمع ما جدا شده است، ناراحت هستم. دوست داشتم در ايران و اين تيم تنها نباشم، اما اين اتفاقي است كه پيش آمده و بايد با آن كنار بيايم.
هافبك پرسپوليس در مورد شرايط اين تيم تاكيد كرد: در حال حاضر وضعيت خوبي داريم، اما در نيم‌فصل اول با بدشانسي روبرو شديم و اين موضوع در فوتبال پيش مي‌آيد. برخي تيم ها در بازي تا دقيقه 90 پيش هستند،اما در پايان بازنده مي‌شوند و ما نيز يك از آن تيم ها بوديم كه در 6 بازي با بدشانسي روبرو شديم.
وي در مورد بازي با استقلال اهواز عنوان كرد: به بازي تيم اهوازي آشنايي دارم و باز هم با يك بازي تخريبي بايد توپ‌هاي آنها را خراب كنم و جنگنده ظاهر شوم.
تياگو خاطرنشان كرد:

 نمي‌دانم تا امروز كه در پرسپوليس هستم كارشناسان به بازي من چه نمره‌اي داده‌اند، اما قول مي‌دهم در آينده بهتر شوم. به فوتبال ايران عادت كرده‌ام و واقعاً سطح ليگ برتر بالاست. اين موضوع به نفع من شد كه به پرسپوليس آمدم.
ديدار تيم‌هاي استقلال اهواز و پرسپوليس از هفته نوزدهم ليگ برتر فردا ساعت 14 در اهواز برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)