مرجع خبری پرسپولیس: بازيكناني كه با پرسپوليس به اهواز سفر نكرده‌اند صبح فردا تمرينات خود را زير نظر بدنساز اين تيم پيگيري خواهند كرد.

هوار ملا محمد، شيث رضايي، ميثاق معمارزاده، جلال اكبري، مهران فرضيات و مهدي الهايي كه با تشخيص كرانچار از ليست پرسپوليس براي ديدار با استقلال اهواز خارج شده و از سفر به اهواز بازماندند، صبح فردا تمرينات خود را زير نظر مولايي، بدنساز اين باشگاه در زمين شركت واحد پيگيري خواهند كرد.

*مصطفي شكري، معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس اعلام كرد به زودي نامه‌اي جديد را به شركت آلفا ارسال كرده تا تكليف سفر پرسپوليس به آمريكا و كانادا سريع‌تر مشخص شود. رونوشت اين نامه به فيفا ارسال خواهد شد.

 

حلافي:در راه آهن شرايط بهتري نسبت به پرسپولیس دارم/کادر فنی به من اعتقاد نداشت

بازيكن سابق پرسپولیس كه به صورت قرضي به تيم راه آهن شهرري پيوسته بگفت: در تيم پرسپولیس نيمكت نشين بودم و شرايط خوبي نداشتم ولي در راه آهن آرامش دارم و شرايطم بهتر است.

سعيد حلافي بازيكن تيم راه آهن شهرري اظهار داشت: در نيم فصل اول در تيم پرسپولیس شرايط خوبي نداشتم و به جز اردوي امارات درابتداي فصل ،ديگر براي تيم بازي نكردم.

وی افزود: كادر فني اعتقادي به بازي من نداشت ولي با آمدن به راه آهن شرايط خيلي خوبي بدست آوردم و با قرار گرفتن در تركيب اين تيم روحيه از دست رفته ام برگشت و در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارم.

 

وي در خصوص دانش ارني برندتس گفت: ارني برندتس مربي خوب و به روزي است كه با علم به برنامه هاي خود باعث تحول فوتبال در باشگاه راه آهن شده است. بين  برندتس و بازيكنان رابطه بسيار خوبي برقرار است و همين امر باعث موفقيت راه آهن در اين فصل مي شود. البته درست است كه تيم ما در رده پانزدهم جدول قرارداد ولي روند روبه رشدي در تيم وجود دارد كه در پايان فصل جزو تيم هاي هفتم، هشتم جدول خواهيم شد.

حلافي در پايان در خصوص بازي اين تيم در هفته نوزدهم مقابل ملوان گفت:‌ ملوان پس از رفتن احمدزاده شرايط خوب گذشته را از دست داده و ما نيز از اين موقعيت استفاده مي كنيم. در خانه( اكباتان ) ملوان را شكست مي دهيم تا در جدول رده بندي جايگاه بهتري را كسب كنيم البته نبايد بازيكنان خوبي كه اين تيم دارد را دست كم گرفت ولي ما براي برد و كسب هر سه امتياز به ميدان مي رويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)