مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از بازي مقابل استقلال اهواز در شهر اهواز گفت: اين بار براي طلسم شكني و پيروزي مقابل آبي‌پوشان خوزستاني در خانه آنها به ميدان مي‌رويم.

عليرضا محمد افزود: در چند بازي گذشته كه مقابل استقلال اهواز در این شهر انجام داديم نتوانستيم نتايج خوبي بگيريم اما اينبار براي طلسم شكني و پيروزي مقابل آبي‌پوشان خوزستاني به مصاف آنها مي‌رويم.

وي ادامه داد: مي‌خواهيم خود را به صدر جدول نزديك كنيم و در اين راه بايد در بازي مقابل استقلال اهواز هر سه امتياز را كسب كنيم و با انگيزه بسيار بالايي كه در بين بازيكنان تيم وجود دارد و همچنين روحيه خوبي كه پس از برد مقابل تيم مس كرمان در تيم ما بوجود آمده از شرايط مساعد براي بازي فردا برخورداريم.

محمد تصريح كرد: هم اكنون در تيم ما هيچ مشكلي وجود ندارد و همه چيز خوب است مي‌خواهيم با كسب نتايج خوب در بازي‌هاي آينده هواداران پرسپولیس را كه هميشه پشتيبان ما هستند و به بازيكنان دلگرمي مي‌دهند خوشحال كنيم.

وي در پايان گفت: از تيم استقلال اهواز شناخت خوبي داريم و در روزهاي گذشته تمرينات خوبي را براي برگزاري بازي مقابل اين تيم انجام داديم. فضاي خوبي در تيم ما در روزهاي اخير به وجود آمده و رقابت بين بازيكنان براي حضور در تركيب اصلي خيلي زياد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)