جلسه فردا بین مدیر عامل و سرمربی گسترش فولاد وضعیت نهایی مهاجم این تیم را مشخص خواهد کرد.

به گزارش فارس از تبریز، مهرداد بایرامی مهاجم 12 گله تیم گسترش فولاد تبریز مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است.

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به صورت رسمی خواستار وی شده‌اند. همچنین بایرامی مورد توجه همشهری خود علی دایی قرار گرفته و شنیده شده است که وی به همراه سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی در لیست خرید تیم پرسپولیس هم قرار دارند.

مهرداد بایرامی یک فصل دیگر با تیم گسترش فولاد قرارداد دارد. ضمن اینکه مهدی تارتار مخالف جدایی وی از تیم گسترش فولاد است. به نظر می‌رسید جلسه فردا سمندر مدیر باشگاه گسترش فولاد با مهدی تارتار سرمربی این تیم، وضعیت این مهاجم را مشخص خواهد کرد.

سومین گلزن برتر لیگ برتر

مهرداد بایرامی با 12 گل زده بعد از کریم انصاری‌فرد و رضا عنایتی سومین مهاجم برتر لیگ قبل بود. وی متولد 1369 در اردبیل بوده و فوتبال خود را از تیم شهرداری اردبیل آغاز کرده است. باشگاه بعدی وی ماشین‌سازی دبیری بود و بعد از آن به تیم گسترش فولاد تبریز پیوسته و با این تیم به لیگ برتر صعود کردند.

وی یکی از پدیده‌های فصل  گذشته لیگ برتر بوده و کارنامه 12 گل و 5 پاس گل را از خود به جا گذاشت. وی در پیروزی 5 بر صفر گسترش فولاد برابر راه آهن زننده 4 گل از تیمش بود. بایرامی یک گل هم در بازی رفت به راه آهن زده بود.

وی در هفته اول گل دیدنی از راه دوری را به استقلال و مهدی رحمتی زد.

5 گل دیگر مهاجم جوان گسترش فولاد برابر فجر سپاسی، صبای قم، نفت تهران، داماش گیلان و نفت تهران بود.

اما به طور حتم حساس‌ترین گل وی برابر پرسپولیس تهران در تبریز به ثمر رسید تا گسترش فولاد با گل بایرامی صاحب سه امتیاز حساس این بازی شود.

از 12 گل زده بایرامی دو گل وی از نقطه پنالتی بوده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)