مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچگاه نگفته دیدار با رئال مادرید در حد یک شوخی است گفت: اتفاقا پیگیری برگزاری این دیدار هم خیلی جدی است و امشب هم در این مورد مذاکره خواهم کرد.

 

حسین عبدی ضمن بیان این مطلب افزود: به واسطه یکی از دوستانم که کارگزار رسمی یوفا و فیفا است، رایزنی هایی را انجام داده ایم تا در صورت همزمانی اردوی تیم هایی نظیر بایرن مونیخ و رئال مادرید در امارات با تعطیلات لیگ ایران، زمینه برگزاری یک بازی بزرگ برای پرسپولیس فراهم شود.

وی با بیان اینکه ” مگر می شود در رسانه ها در مورد این موضوع شوخی کرد” انجام هرگونه مصاحبه در این مورد را تکذیب کرد و گفت: اظهار نظری در این مورد نداشته ام و مذاکراتم را برای برگزاری این دیدار ادامه خواهم داد. امشب(دوشنبه شب) هم با مسئولان مرتبط با این بازی مجددا مذاکره خواهم کرد.

حسین عبدی افزود: البته نه اینکه اصرار داشته باشیم حتما با رئال مادرید بازی کنیم، بلکه هر یک از تیم های بزرگ اروپا که اردوی تدارکاتی اش در امارات با تعطیلات لیگ ایران همزمان باشد، می تواند حریفی قابل اعتنا برای پرسپولیس باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باید ارتباط فوتبال ایران با تیم های بزرگ دنیا را گسترش دهیم خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری چنین بازیهایی برای بازیکنان و فوتبال ایران یک تجربه بزرگ است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

عبدی در مورد تامین مسائل مالی برگزاری این دیدار نیز گفت: در این زمینه هم مشکل چندانی نخواهیم داشت و تلاش می کنیم با کمک اسپانسرها و رابطه برگزاری این دیدار، بار مالی سنگینی را به باشگاه تحمیل نکنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)