دو هفته آینده آخرین فرصت کرانچار است/ فقط به فکر مربی ایرانی خواهم بود

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت با توجه به نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر در صورت ادامه ناکامی تیم در دو بازی آینده این باشگاه با زلاتکو کرانچار قطع همکاری خواهد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی با بیان این مطلب افزود: نتایج اخیر تیم پرسپولیس قابل قبول نیست و به هیچ وجه از جایگاه تیم در لیگ برتر راضی نیستم و در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب در دو بازی آینده محبور به قطع همکاری با سرمربی کروات تیم خواهیم شد.


کاشانی که امشب با شبکه سوم سیما گفتگو می کرد افزود: آقای کرانچار یک مربی حرفه ای است و هر زمان در تیمی مشغول به کار می شود می داند که زمانی باید آنجا را ترک کند ، با این ترتیب اگر در هفته های آتی اتفاقات غیرقابل تحملی رخ دهد خود ایشان دیگر در پرسپولیس باقی نخواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی مقابل پاس همدان آخرین فرصت کرانچار خواهد بود یا نه؟ تاکید کرد: این بازی آخرین فرصت کرانچار برای نتیجه گیری نیست اما اگر طی دو تا سه بازی آینده نتایج مطلوب را کسب نکرده و تیم به صدر جدول نزدیک نشود به صورت توافقی با این مربی قطع همکاری خواهیم کرد.

 

کاشانی در خصوص گزینه های احتمالی جانشینی کرانچار هم گرفت:

همه اهالی فوتبال از اعتقاد من به مربیان ایرانی اطلاع دارند و در صورت جدایی کرانچار به سراغ گزینه های ایرانی خواهم رفت.

وی درباره احتمال سرمربی گری حمید استیلی در پرسپولیس افزود: آقای استیلی در حال حاضر سرمربی تیم استیل آذین است و به این تیم تعهد دارد و با توجه به اینکه هیچ سابقه مربی گری در دسته اول و لیگ برتر نداشته نتایج مطلوبی با این تم کسب کرده اما با این وجود در صورت قطع همکاری وی با باشگاه استیل آذین ، قطعا وی یکی از گزینه های جدی ما برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود.

 

حبیب کاشانی با اشاره به جریمه هوارملا محمد از سوی باشگاه پرسپولیس به علت غیبت در تمرینات و تهدید وی به جدایی از تیم تاکید کرد: هوار یک قرارداد 450 هزار دلاری به همراه 150 هزار دلار هزینه مالیات و جانبی جمعا به ارزش 600 هزار دلار با باشگاه امضا کرده که طبق یکی از بندهای آن در صورت غیبت در تمرینات متعهد می شود 15 درصد از مبلغ قراردادش به عنوان جریمه کسر شود.

بعد از پایان اردوی نیم فصل پرسپولیس در امارات و بازگشت بازیکنان تیم ملی عراق همچون جاسم کرار و عمادرضا به کشور، بازهم ایشان در تمرینات حاضر نشد و سرانجام کمیته انضباطی رای به کسر قرارداد وی داد. با حضور این بازیکن در کمیته استیناف و توضیح در خصوص بیماری مادرش جریمه وی را به کسر 10 درصدی کاهش دادیم که امروز در باشگاه با حضور مدیربرنامه های این بازیکن تنها در این خصوص تصمیم گیری شد و صحبتی از جدایی به میان نیامد.

 

کاشانی همچنین پس از اعلام دقیق مبلغ قرارداد هوارمحمد در رسانه ملی به هزینه های باشگاه پرسپولیس در فصل جاری اشاره کرده و افزود: در ابتدای فصل حدود 7 میلیارد و نهصد میلیون تومان صرف بستن قرارداد 30 بازیکن و کادر فنی تیم پرسپولیس شده است.

وی در پایان در خصوص وضعیت مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: مهلت سرپرستی من در باشگاه پرسپولیس با توجه به قانون در تاریخ 12 دی ماه به پایان می رسد و آقای سعیدلو در تلاش است با استفاده از رایزنی هایی این سرپرستی را تا پایان فصل تمدید کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)