برگه فسخ قرارداد را جلویم گذاشتند و امضا کردم

 

مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملا محمد گفت: برخورد نادرست حبيب كاشاني آبروي من را برد و انتظار چنين رفتاري را از او نداشتم.

مهاجم عراقي تيم فوتبال پرسپوليس پيرامون اتفاقاتي كه برايش در باشگاه پرسپوليس افتاده است اظهار كرد: با خاطره بدي از تيم پرسپوليس، ايران را ترك مي‌كنم. من با اين تيم و مسوولانش هيچ مشكلي نداشتم و تنها به اندازه حقم از اين تيم پول خواستم. حتي به دليل تاخيري كه در بازگشت به پرسپوليس داشتم، خودم به مسوولان تيم پيشنهاد كردم كه مبلغي را از قراردادم كسر كنند و در نهايت منجر به كسر 10 درصد از اين قرارداد شد. اما برخورد نادرست مديرعامل تيم آبروي من را برد. من يك بازيكن سرشناس هستم و انتظار چنين رفتاري را از او نداشتم. كاشاني در جلسه‌اي كه با من داشت، با صداي بلند گفت اگر شرايط تيم ما را قبول نداري، از اين باشگاه برو و خودش هم به خارج از اتاق رفت. اين رفتار او من را آزرد.

وي افزود: شب گذشته (دوشنبه) هنگامي كه فرودگاه تهران را به مقصد سنندج ترك مي‌كردم، صحبت‌هاي كاشاني را در برنامه 90 از تلويزيون فرودگاه ديدم و در تماسي كه با مترجمم داشتم او صحبت‌هايش را برايم ترجمه كرد. بغضم تركيد و گريه كردم چرا كه انتظار اين صحبت‌ها را از او نداشتم. من براي پرسپوليس كم‌كاري نكردم و انگار آنها دليل تاخير من را درك نمي‌كنند. ترك ايران برايم بسيار سخت است اما اين مسوولان باشگاه پرسپوليس بودند كه برايم مشكل تراشيدند. كاشاني گفت كه هزينه من در اين تيم 600 هزار دلار است كه مطمئن باشد جواب خوبي برايش دارم.

ملامحمد تصريح كرد: طبق قراردادم، بايد 40 درصد از قراردادم را در ابتداي فصل و 30 درصد از آن را در نيم فصل مي‌گرفتم اما مسوولان تيم پس از مشكلات به وجود آمده، برگه فسخ قرارداد را پيش رويم گذاشتند و آن را امضا كردم. كاشاني يك روز قبل از ديدار پرسپوليس برابر ابومسلم به رختكن آمد و گفت پولي ندارد كه فعلا به بازيكنان بدهد. آنها به وعده خودشان بر اساس قراردادم عمل نكردند و نه تنها 30 درصد از آن را در نيم فصل پرداخت نكردند بلكه حقوق ماهيانه‌اي كه بايد به من مي‌دادند را ندادند. ايران را دوست دارم و دوست داشتم در اين كشور فوتبال بازي كنم. اميدوارم كساني كه عليه من صحبت كردند و من را بازيكن پرهزينه‌اي براي پرسپوليس خطاب كردند، شب‌ها با وجدان آسوده بخوابند.

 

اين مهاجم عراقي درباره احتمال بازگشتش به پرسپوليس به گفت: تنها به يك شرط حاضرم به اين تيم برگردم كه آنها به تعهدات مالي‌شان كه در قرارداد آمده، به درستي عمل كنند. مستندات آمده در قراردادم به گونه‌اي است كه مي‌توانم براي اعاده حق و حقوقم از پرسپوليس به فيفا شكايت كنم. در قرارداد نيامده كه هر گونه تاخيري در بازگشت به تيمم داشته باشم بايد مبلغي از آن كسر شود و اگر اكنون چنين اتفاقي مي‌افتد با پيشنهاد خودم بوده است. اگر پرسپوليس طبق قوانين داخلي فوتبال ايران و سازمان ليگ آن مي‌خواهد رفتار كند بداند كه برخي بندهاي مد نظر آنها در قراردادم وجود ندارد.

 

وي تاكيد كرد: من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و مي‌خواهم به صورت قانوني از راه فوتبال درآمد كسب كنم و اكنون كه دريافت مطالباتم از پرسپوليس به مشكل برخورد كرده‌ است تنها به راه‌هاي قانوني فكر كرده و توجهي به راه‌هاي ديگر ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)