مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

كاري كه وسلي كرد، بقيه خارجي‌هاي پرسپوليس را هم به دردسر انداخت چرا كه باشگاه اعلام كرده بازيكنان خارجي حتي در تعطيلات كريسمس هم اجازه خروج از ايران را ندارند كه اين موضوع باعث دلخوري آرفي شده است.

درگيري لفظي حقيقي و عابدزاده در رختكن و بعد از بازي با استقلال اهواز را همه تكذيب كردند اما جالب است كه حقيقي بايد در جلسه هفته بعد كميته انضباطي باشگاه در اين‌باره توضيح بدهد. درباره حقيقي شنيديم به خاطر درگيري آخر بازي در اهواز به كميته انضباطي فدراسيون احضار شد كه خوردبين مدعي شد در اين‌باره هيچ احضاريه‌اي نرسيده.

حبيب كاشاني فردا در جلسه‌اي ويژه درباره پرسپوليس با علي سعيدلو به بحث مي‌نشيند. در اين جلسه علاوه بر صحبت درباره مسائل مالي باشگاه، دو طرف درباره وضعيت انتخاب اعضاي جديد هيات مديره و مديرعامل پرسپوليس هم گفت‌وگو خواهند كرد.

حبيب كاشاني پيشنهاد داده در هفته‌اي كه بازي‌هاي ليگ تعطيل است، پرسپوليس اردويي را در جزيره كيش برگزار كند كه البته كادر فني هنوز پاسخي به اين درخواست نداده است.

از آنجا كه گزارش خاصي از سوي كادر فني و سرپرست ارائه نشد، كميته انضباطي باشگاه تا پايان اين هفته جلسه‌اي نخواهد داشت.

براي هماهنگ كردن هواداران پرسپوليس در جريان بازي اين هفته برابر پاس، ليدرهاي پرسپوليس ديروز صبح با مسوول كانون هواداران باشگاه جلسه داشتند و قرار است فردا هم با حبيب كاشاني ديدار كنند.

در هر دو روزي كه پرسپوليس براي تمرين به تپه‌هاي داوديه رفته بود مجتبي زارع حضور نداشت و هر بار براي غيبت‌اش توجيهي آورد كه انگار مورد قبول كادر فني نبوده چرا كه اين بازيكن بايد در جلسه بعدي كميته انضباطي باشگاه در اين‌باره توضيح بدهد.

امكانات ويژه‌اي كه كمتر از يك هفته پيش باشگاه از مسوولان مجموعه شركت واحد خواسته بود تهيه شده و قرار است تا آخر همين هفته در اختيار پرسپوليسي‌ها قرار بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)