مرجع خبری پرسپولیس: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به زودی بخش دیگری از پیش قرارداد مالی‌شان را دریافت خواهند کرد.

محمود خوردبین با تایید این موضوع گفت: عصر امروز و یا پنجشنبه در هتل محل اسکان تیم‌مان برای دیدار با پاس همدان، چک‌هایی را در قالب بخش دیگری از پیش‌قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت خواهیم کرد.

حبیب کاشانی نیز در صحبت قبلی که با بازیکنان داشت به آنها وعده داده بود که قطعا پیش از دیدار با پاس همدان بخش دیگری از پیش قراردادهای بازیکنان را به آنها پرداخت خواهد کرد.


اعتراض سرمربی پرسپولیس به خبرنگاران:  مصاحبه نمی کنم، من آن حرف ها را نزدم

زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم با هیچ خبرنگاری از رسانه‌ها مصاحبه نکرد و تلاش خبرنگاران هم در این زمینه بی‌نتیجه ماند تا سرمربی سرخ ها بدون مصاحبه محل تمرین را ترک کند.

 

زلاتکو کرانچار با وجود اصرار خبرنگاران حاضر در محل تمرین پرسپولیس، با هیچ یک از خبرنگاران مصاحبه نکرد و خبرنگاران حتی با واسطه قرار دادن مترجم وی رضا چلنگر نیز به جایی نرسیدند.

 

 

کراچار در توجیه مصاحبه‌ نکردن خود گفت: «مصاحبه روز سه‌شنبه من با تحریف چند خبرگزاری و روزنامه مواجه شده به همین دلیل ترجیح می‌دهم پیش از بازی با پاس دیگر مصاحبه نکنم.»

می گویند کاشانی از مصاحبه کرانچار که گفته است هیچ اولتیماتومی دریافت نکرده ناراحت است و همین موضوع باعث شد که زلاتکو این بار با خبرنگاران مصاحبه نکند.او روزهای سختی را پشت سر می گذارد و نتیجه نگرفتن مقابل پاس همدان شاید اتفاقات تلخی را برای کرانچار رقم بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)