مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به هيچ وجه نگفتم كه كرانچار تنها دو بازي فرصت دارد.
حبيب كاشاني درباره بازي تيم‌هاي پرسپوليس و پاس اظهار كرد: از نتيجه راضي هستم اما از بازي نه. تيم ما مشكلاتي دارد كه بايد برطرف شود. ما هم به دنبال آن هستيم كه به سهم خودمان تلاش كنيم كه شرايطي به وجود آيد تا مشكلات تيم به حداقل رسيده و بتوانيم فوتبال بهتري را نسبت به اين مسابقه برابر هواداران‌مان به نمايش بگذاريم.

كاشاني درباره اولتيماتومي كه قبلا به كرانچار داده بود، گفت: به هيچ وجه نگفتم كه كرانچار تنها دو هفته در پرسپوليس فرصت دارد. فوتبال يك كار حرفه‌اي است و كرانچار هم يك مربي حرفه‌اي، خودش مي‌داند كه هر اتفاقي مي‌تواند در اين رشته ورزشي بيافتد. ما تذكر داده‌ بوديم كه بايد بازي تيم بهتر شود. حالا بايد تلاش كنيم مشكلات كمتر شده و در نهايت بتوانيم بازي بهتري به نمايش بگذاريم.

وي درباره وضعيت هوار ملا محمد نيز گفت: او بازيكن پرسپوليس است، طي تماسي كه مدير برنامه‌هايش با ما داشت، نقطه نظرات باشگاه را به او اعلام كرديم و گفتيم بايد به ايران برگردد، عذرخواهي كند و پس از حضور در جلسه كميته انضباطي تكليفش مشخص شود، در غير اين صورت مي‌توانيم به كميته بازيكنان فيفا شكايت كرده و حق و حقوق باشگاه را بگيريم. هوار در باشگاه حاضر شد و گفت يا بايد مبلغ كسر از قرارداد را ببخشيد يا قراردادم فسخ شود اما مدير برنامه‌هايش خبر از عدم تمايل اين بازيكن به فسخ قرارداد خبر داد.

وي درباره وضعيت تكليف مديريتي باشگاه پرسپوليس گفت: من سرپرست باشگاه هستم و تا زماني كه در اين باشگاه باشم كارم را انجام مي‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)