مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: “هر چند می توانستیم با تعداد گل های بشتری پیروز شویم اما در هر صورت این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود و خوشحالم که توانستیم با رفاقت و همدلی، روز خوبی را پشت سر بگذاریم.”

محسن خلیلی پس از پیروزی 1 بر صفر پرسپولیس بر پاس همدان پرسپولیس افزود: “در این بازی بچه ها تلاش بسیاری کردند و اگر در لحظاتی بد شانس نبودیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.”

وی با اشاره به موقعیتی که در آخرین دیدار لحظات حضور در زمین از دست داد، تصریح کرد: “می خواستم آن توپ را به صورت چیپ وارد دروازه کنم اما متاسفانه پایم به زمین گیر کرد و آن توپ خراب شد. از این بابت بسیار متاسفم و به هواداران اطمینان می دهم در بازی های آینده با زدن گل های حساس آن ها را خوشحال کنم.”

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با خوشحالی از اینکه با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم به بازیکنی 90 دقیقه ای تبدیل شده است، گفت: “پس از مدتی دوری از مسابقات خوشحالم که به شرایط مناسب بدنی دست پیدا کرده ام. از اعتماد کارد فنی ممنونم و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.”

محسن خلیلی افزود:

“از هواداران که در یک روز نسبتا سرد، 90 دقیقه و به صورت بی امان ما را تشویق کردند سپاسگزارم و امیدورام ما نیز بتوانیم با عملکردمان از خجالت آنها در آییم.”

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعد از ديدار تيمش برابر پاس همدان از داور بازي انتقاد كرد و گفت: داور به اشتباه به من كارت زرد داد.

محسن خليلي درخصوص چگونگي دريافت كارت زرد از قاضي ميدان گفت : جلوي دروزاه بان تيم را سد كردم كه مجازات آن اعلام يك ضربه كاشته بود كه به سود پاسي‌ها اعلام شد.

وي افزود: البته درادامه اين دروازه بان تيم پاس بود كه با وارد كردن ضربه‌اي به من بايد كارت مي‌گرفت كه به اشتباه البرز حاجي پور داور اين ديدار به من كارت زردنشان داد.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران تصريح كرد: در ديدار امروز پرسپوليس برابر پاس توپ بيشتر در وسط زمين به گردش در آمد، اما دركل هر دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.

خليلي كه از كسب اين پيروزي بسيار خوشحال به نظر مي‌رسيد افزود: ما به اين پيروزي و كسب هر ‪ ۳‬امتياز اين ديدار احتياج داشتيم.

به گفته وي با كسب اين پيروزي فاصله پرسپوليس با صدر جدول كمتر شد و از طرف ديگر هواداران با تيم خود آشتي كرده و براي تماشاي ديدارهاي تيم خود به ورزشگاه خواهند آمد.

وي ابراز اميدواري كرد: همانند گذشته هواداران با حضور در ورزشگاه محل مسابقات پرسپوليس از اين تيم حمايت كنند.

محسن خليلي در دقيقه ‪ ۸۵‬جاي خود را به هادي نوروزي داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)