لاتزيو در داربي بزرگ ايتاليا با نتيجه 3 بر 2 از سد رقيب سنتي خود، رم گذشت اما ميلان در ادامه تيره روزيهاي خود با نتيجه سه بر يک مقابل ميهمانش فيورنتينا تن به شکست داد.

هفته دوازدهم رقابت‌هاي سري A با انجام 7 ديدار پيگيري شد که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها تيم لاتزيو در يک بازي خشن و پربرخورد که 8 کارت زرد و 2 کارت قرمز به دنبال داشت، با نتيجه 3 بر 2 رم، رقيب ديرينه خود را شکست داد.

در اين بازي که در ورزشگاه المپيک رم برگزار شد، شاگردان زدنيک زمان بازي را بهتر آغاز کردند و در دقيقه 9 توسط اريک لاميلا به گل رسيدند. بازيکنان لاتزيو با دريافت اين گل زودهنگام بازي هجومي را در دستور کار خود قرار دادند و در دقيقه 35 توسط آنتونيو کاندراوا هافبک ايتاليايي خود به گل رسيدند.

8 دقيقه بعد ميروسلاو کلوزه مهاجم آلماني تمام نشدني لاتزيو گل دوم را براي تيمش به ثمر رساند.

در وقت هاي تلف شده نيمه اول ، دانيله دِروسي هافبک ملي‌پوش رم به خاطر خطاي شديد بر روي استفان مائوري با کارت قرمز داور مواجه و از بازي اخراج شد.

با شروع نيمه دوم بازيکنان لاتزيو شروعي طوفاني داشتند و تنها دو دقيقه پس از آغاز بازي توسط استفان مائوري به گل رسيدند تا اختلاف به دو گل برسد. در دقيقه 85 مائوري زننده گل سوم لاتزيو کارت زرد دوم خود را دريافت کرد و از بازي اخراج شد تا دو تيم 10 نفره شوند. يک دقيقه بعد پيانيچ يکي از گل‌هاي خورده را براي رم جبران کرد اما بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به نفع لاتزيو به پايان رسيد.

در ديگر ديدار حساس تيم بحران‌زده ميلان در ورزشگاه سن‌سيرو متحمل شکست سنگيني شد و با نتيجه 3 بر يک مقابل فيورنتينا تن به شکست داد.

در اين ديدار ابتدا آلبرتو آکوئيلاني براي فيورنتينا در دقيقه 10 گلزني کرد. شاگردان ماسيمليانو آلگري که در مقابل هواداران خود بازي مي‌کردند با دريافت اين گل زودهنگام به بازي هجومي روي آوردند و در دقيقه 35 صاحب يک ضربه پنالتي شدند اما پاتو آن را از دست داد.

3 دقيقه بعد بورخا والريو گل دوم را براي بنفش پوشان به ثمر رساند تا ورزشگاه سن‌سيرو غرق در سکوت شود.

با شروع نيمه دوم بازيکنان ميلان که چيزي را براي از دست دادن نداشتند به بازي هجومي روي آوردند و در دقيقه 60 يکي از گل‌هاي خورده را توسط پاتزيني جبران کردند اما گل دقيقه 87 منير الحمداوي مهاجم مغربي فيورنتينا آب سردي بر پيکر آلگري و شاگردانش بود تا ششمين شکست اين فصل ميلان رقم بخورد.

ناپولي که در ورزشگاه جنوا به مصاف اين تيم رفته بود، با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيد و با 26 امتياز مکان خود در رده سوم جدول رده‌بندي را تداوم بخشيد.

در آخرين ديدار اين هفته تا ساعتي ديگر اينتر تيم آماده اين روزهاي ايتاليا به مصاف آتالانتا مي‌رود.

نتايج ديگر بازيها :

پالرمو2- سامپدوريا صفر

کيه وو2- اودينزه 2

پارما صفر – سيه نا صفر

تورينو يک – بولونيا صفر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)