{jcomments off}

 

پایگاه اینترنتی مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ( پریازدید ترین وب سایت ورزشی از نگاه سایت آمارگیر وبگذر و با رتبه سه رقمی در سایت جهانی الکسا) با صدها هزار مراجعه کننده در روز و 10 میلیون بازدید در ماه ، مسئولیت تبلیغات محصولات و خدمات شما را به عهده می گیرد .

 

برای مشاهده رتبه کلیک کنید webgozar.com/counter/tops.aspx?category=spo

 

 

 

چرا تبلیغات در پرسپولیس نیوز؟

هزينه تبليغ در پرسپولیس نیوز، هم به طور مطلق نسبت به ساير وب سايتها در سطح بسيار بسیار  پايين تري قرار داشته و هم به لحاظ ترافيک فوق العاده سايت، به ازاء هر بيننده بسيار مقرون به صرفه مي باشد به طوری که میزان نمایش تبلیغ شما یعنی بیش از  3 میلیون بار نمایش ، قابل مقایسه با رقم پرداختی نیست.

گستره بدون مرز:
با توجه به اينکه بازديد كنندگان وب سايت از سراسر کشور و ساير کشورهاي جهان ميباشند تبليغات انجام شده بر روي ساکنين کليه شهرهاي کشور و بسياري از ايرانيان خارج از کشور نيز اثرگذار مي باشد.

عدم محدوديت زماني:
زمان پخش آگهي تلويزيوني بسيار کوتاه و محدود به چند ثانیه بوده و يا آگهي منتشره در روزنامه محدود به همان روز چاپ مي باشد در صورتي که در سايت پرسپولیس نیوز آگهي شما براي مدت زمان طولاني در طول یک ماه بدون محدوديت در تمام ساعات شبانه روز به کاربران نمايش داده خواهد شد.

 

روش  ها مختلف و انعطاف پذیر تبلیغات:
برای تبلیغات در سایت پرسپولیس نیوز روش های متنوعی برای شما پیش بینی شده است و شما می توانید با قراردادن بنرها و یا متون تبلیغاتی خود در بالا و کنار صفحات و در انتهای صفحات اخبار به تبلیغ محصول مورد نظر خود بپردازید و همچنین از بازه های زمانی مختلف از جمله بیشتر و یا کمتر از یک ماه به منظور صرفه جویی در هزینه ها استفاده نمایید.


شما مي توانيد با تبليغات در پرسپولیس نیوز به اهداف خود از قبيل:
– ايجاد ترافيک بروي سايت خود
– معرفي محصولات و يا نحوه ارائه خدمات
– معرفي کالا و يا خدمات جديد
– تبليغ نام تجاري خود
– و…

 

 

* نمایش موقعیت کلاس ها در سایت(کلیک کنید)

* برای تبلیغات popup با مدیریت تماس بگیرید.

* کلیه قیمت ها به تومان قید شده است.


* طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده میباشد و بنر میتواند عکس (gif یا jpg) و یا فایل فلش (swf) باشد. حداکثر حجم مورد قبول برای بنر ها 100 کیلوبایت میباشد.

 

* پس از انتخاب نوع تبلیغ خود تماس بگیرید و بنر خود را ارسال نمایید.  شماره  تماس 09352492556 ، ایمیل perspolistehran@gmail.com ، فرم تماس با ما .

 

* مسئولیت تمامی سود و زیان های ناشی از تبلیغات به عهده سفارش دهنده و مشتریان می باشد و ارتباطی با مرجع خبری پرسپولیس ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)