کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس گفته است که به علت شرایط تحریم، توانایی پرداخت پول به پرسپولیس را ندارد و پیشنهاد جدید را هم بررسی خواهد کرد .

باشگاه پرسپولیس در حال مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش آسیایی خود است و AFC نیز هر بار به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام می کند که پرداخت این مبلغ با توجه به تحریم های موجود کاری نشدنی است.

باشگاه پرسپولیس ابتدا از AFC خواست تا با توجه به مشکلات مالی فراوانی که دارد، این مبلغ را هرچه سریع تر به حساب باشگاه واریز کند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ترانسفر پول با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امری ناشدنی است و هر مبلغی به مقصد ایران ترانسفر شود، بلافاصله بلوکه شده و بسته خواهد شد.

پیشنهاد جدید باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی یک صرافی است تا AFC از طریق این صرافی پول را به حساب باشگاه منتقل کند.

پیشنهادی که در حال حاضر از طریق AFC در حال بررسی است و البته AFC اعلام کرده اگر استعلام هایی که در مورد صرافی معرفی شده باشگاه مثبت باشد و پاداش آسیایی با خطر بلوکه شدن تهدید نشود، پول حداقل ۶ ماه دیگر و تا ماه های ابتدایی تابستان سال آینده به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید چرا که انجام این کار نیاز به مقدماتی دارد و زمان بر است. کنفدراسیون هنوز به طور صد درصد به پرسپولیس اعلام نکرده حاضر است پول را از این مسیر پرداخت کند یا نه.

حال باید منتظر بود و دید این پیشنهاد باشگاه پرسپولیس درنهایت مورد قبول AFC قرار خواهد گرفت؟

گفتنی است تنها امیدواری باشگاه پرسپولیس این است که پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی که از پرسپولیس طلبکار هستند، دیگر نیازی به وصول پول ندارد و این بدهی ها از طریق محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در AFC و FIFA پرداخت خواهد شد و پرسپولیس مشکلی بابت پرداخت مطالبات بودیمیر و کالدرون و دستیارانش نخواهد داشت. البته پرداخت این بدهی ها و حواله کردن طلبکاران به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا نیز نیاز به پیگیری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)