پرسپولیس نیوز : مسوولان بخش‌های مختلف باشگاه و تیم با جمع‌آوری مدارک و تنظیم فهرست بازیکنان طبق نظر کادر فنی در حال تکمیل فهرست آسیایی سرخپوشان جهت ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

امیر علی حسینی در ارتباط با این فهرست و قواعد مربوط به آن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مهلت تعیین شده برای ارسال فهرست اسامی که به منزله ثبت نام و اعلام آمادگی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، چهاردهم دیماه (چهارم ژانویه) است و در هماهنگی انجام شده بین مدیریت، تیم و سایر بخش‌های ذیربط، امور در حال انجام است.

وی ادامه داد: طبق قوانین، ما باید تا 15 نفر از همراهان تیم که روی نیمکت می‌نشینند، شامل؛ مدیر تیم، کادر فنی، مدیر رسانه، کادر پزشکی و سایر افراد را معرفی کنیم. تعداد بازیکنانی که معرفی می‌شوند نیز 30 نفر خواهند بود.

مسوول بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حداقل تعداد بازیکنانی که باید در فهرست ارسالی قرار داشته باشند، 18 نفر است و معرفی کمتر از این تعداد به منزله کناره‌گیری از این رقابت‌ها خواهد بود.

حسینی درباره اینکه آیا بعد از تاریخ اعلام شده امکان ایجاد تغییرات در فهرست یا اضافه شدن نام بازیکنان جدید وجود خواهد داشت، تصریح کرد: قطعا بخش اصلی کار باید تا تاریخ مقرر انجام شود اما امکان ایجاد تغییرات یا اضافه شدن نفرات در صورت وجود جای خالی، به شکل محدود وجود خواهد داشت. البته این امر کمی زمانبر بوده و مستلزم انجام مکاتبات از طریق فدراسیون فوتبال است و این آمادگی را داریم از این ظرفیت برای کمک به تیم بهره ببریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)