یکشنبه 16 فروردین:(22:19)


مرجع خبري پرسپوليس:
باشگاه پرسپولیس تا کنون دو دیدار از لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرده و در پایان هر دو بازی ناظران ویژه AFC در گزارش های ارسالی خود این نکته را یادآور شده اند که سرخپوشان باید پیراهن مربوط به روز بازی را با لوگوی اسپانسر آن دیدار در جلسه هماهنگی بازی تحویل دهند.

در خصوص این قضیه با مسئولان پرسپولیس مماشات شده است و در آستانه دیدار روز چهارشنبه سرخپوشان با الغرافه قطر یک نمابر از کمیته مسابقات لیگ حرفه ای آسیا به باشگاه پرسپولیس آمده که در آن قید شده ناظر ویژه دیدار دیگر نمی تواند با چشم پوشی از این مورد به راحتی بگذرد و قطعاَ مطابق قوانین با موضوع برخورد خواهد شد.

براساس قوانین مربوط به چگونگی برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای آسیا در صورتی که یکی از تیم ها نتواند پیراهن مربوط به روز مسابقه را با لوگوی حامی ملی به جلسه هماهنگی پیش از آغاز دیدار برساند، دیگر حق استفاده از اسپانسر را در جریان آن دیدار نخواهد داشت و مجبور است بدون حامی مالی دیدار پیش رو را به انجام برساند.

گفتنی است اسپانسر اولین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان شرکت غذایی یک و یک بود و اسپانسر این تیم در بازی روز چهارشنبه مقابل الغرافه شرکت خدمات دریایی آهنگ دریا خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)