مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: کارشکنی مسئولان عربستانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهیم کرد.

 

جمشید زارع در خصوص اقدامات انجام شده برای سفر پرسپولیسی ها به عربستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما می‌دانستیم امکان دارد برای رفتن به جده عربستان و برای رویارویی با الاتحاد مشکلاتی به وجود بیاید

 

به همین دلیل نماینده خود را زودتر عازم جده کردیم، اما خیلی زود متوجه شدیم که سعودی ها این بار کارشکنی خود را سریع آغاز کرده اند.

 

وی افزود: موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال در حال پیگیری هستیم و قطعا به AFC کارشکنی عربستانی‌ها را در فاصله چند ساعت مانده به ورودمان به جده اعلام خواهیم کرد.

 

زارع ادامه داد: البته این موضوع امری طبیعی است که عرب‌ها دست به برخی کارهایی بزنند که روحیه تیم ما را خراب کنند اما مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم به هیچ عنوان بازیکنان ما تمرکز خود را از دست بدهند، به همین دلیل مسئولان باشگاه با نظارت دقیق رویانیان در تلاش هستند تا مشکلات را هرچه سریع‌تر حل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که در فرودگاه جده زیاد وقتمان تلف نشود و با همکاری‌هایی که با ما انجام می‌شود سریع‌تر بازیکنان را به محل اقامتشان برای استراحت برسانیم. با این رفتار سعودی ها بچه‌های ما بیشتر از گذشته با یکدیگر هم‌قسم شده‌اند و مصمم هستند که یک نتیجه خوب مقابل الاتحاد بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)