مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از ارسال مدارک و اسناد باشگاه به سازمان لیگ برای ارائه به AFC تا اواخر خردادماه خبر داد.

 

جمشید زارع ضمن بیان مطلب فوق گفت: نهمین نشست کار گروه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور تمامی اعضای در محل باشگاه برگزار شد و در این نشست مسائل مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

وی افزود: در این نشست سازماندهی سازمان ایمنی و امنیت کانون هواداران، تعیین میهمانداران که در زمان بازی‌های خانگی می‌ایست به راهنمایی تماشاگران و میهمان بپردازند، آموزش کمک‌های اولیه و هماهنگی با مسئولان ورزشگاه آزادی با توجه به استاندارهای AFC و تاکید سازمان لیگ در مورد استانداردسازی باشگاه، مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

 

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: برنامه‌های باشگاه مطابق برنامه پیش رفت و قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا آخر خردادماه کلیه مدارک و اسناد باشگاه که آماده و ترجمه شده است، به مسئولان سازمان لیگ برای ارسال به AFC ارائه شود که این مدارک 10 روز زودتر از زمان مقرر در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

 

وی در مورد بحث بدهای‌های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برای پرداخت بدهی‌ها، نشست‌های بسیار خوبی بین مدیران باشگاه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان انجام شده و تصمیمات مناسبی هم اتخاذ شده است. قطعا با حمایت وزیر ورزش و جوانان قرار است به تدریج این بدهی‌ها که از سال 80 تاکنون روی هم انباشته شده، پرداخت شود تا مشکل باشگاه در این بخش نیز برطرف شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)