خبرگزاری پرسپولیس : در صورت استقبال تماشاگران بلیت فروشی دیدار ایران و ازبکستان از ساعت 10 آغاز می‌شود.

در صورت استقبال تماشاگران برای ورود به ورزشگاه و جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل درب مجموعه ورزشی آزادی، مسئولان ورزشگاه قصد دارند بلیت فروشی این بازی را از ساعت 10 صبح آغاز کنند.

همچنین به علت بارش باران از شب گذشته تدارک لازم برای محافظت از چمن مجموعه صورت گرفته و روی آن کاور کشیده شده است.قرار است به فاصله چند ساعت قبل از شروع بازی کاور از روی چمن ورزشگاه برداشته شود.

 

 هواداران فوتبال ایران از ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) برای تماشای دیدار ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

در حالی که بیش از 10 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی زمان باقی است، هواداران تیم ملی به تدریج خود را به ورزشگاه می‌رسانند.

حضور هواداران در ورزشگاه آزادی از ساعات اولیه صبح در حالی آسمان تهران ابری است و طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران تا شب بسیار زیاد است. این نشان می‌دهد که هواداران فوتبال ایران در هر شرایطی حاضرند که از تیم ملی کشورشان حمایت کنند و برای پیروزی برابر ازبکستان یار دوازدهم آن باشند.

برای تماشای بازی تیم ملی مقابل ازبکستان امشب مبلغان روحانی و جمعی از هنرمندان به ورزشگاه آزادی می‌روند.

محمد ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه های این کمیته برای بازی امشب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: برای این مسابقه همچون بازی با کره جنوبی برنامه های فرهنگی زیادی در نظر داریم. شخصیت های مختلف هنری سینما و تلویزیون و تئاتر و برخی خوانندگان پاپ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه 2 روز مانده به اول ماه محرم هستیم برنامه های ویژه ای هم برای استقبال از این ماه در نظر داریم. توزیع اقلام فرهنگی با قوت بیشتری نسبت به بازی کره جنوبی صورت می گیرد. حدود 30 هزار پرچم ایران بین هواداران توزیع می شود و به هنگام پخش سرود تیم ملی پرچم هزار متری ایران باز می شود.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون تصریح کرد: حدود 150 همیار هوادار بین تماشاگران خواهند بود. ضمن اینکه 80 لیدر از سراسر ایران که آموزش دیده اند در ورزشگاه حضور دارند. قرار است 80 روحانی معظم برای تبلیغ ارزش های اسلامی و جواب دادن به سوال‌های مذهبی هواداران در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

ملا محمد خاطر نشان کرد: مهمترین هدف ما در بازی امشب این است که هواداران مثل بازی با کره جنوبی تا دقیقه 90 تشویق کنند. امیدوارم امشب شب خوبی برای فوتبال ایران باشد.

وی در مورد اینکه هواداران ازبکستان در کدام قسمت ورزشگاه قرار می گیرند، گفت: قرار است آنها در پشت دروازه در ضلع جنوبی ورزشگاه حضور پیدا کنند.

دیدار تیم های ایران و ازبکستان امشب ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)