دادگاه حکمیت ورزش حکم محرومیت مالاگا حضور در رقابت‌های اروپایی را تایید کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از رویترز، دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تیم فوتبال مالاگا را از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم کرد و این تیم اسپانیایی قادر به شرکت در رقابت‌های اروپایی نخواهد بود. این دادگاه دادخواست تیم مالاگا را نیز نپذیرفت.

CAS در ماه دسامبر در حکم اولیه باشگاه مالاگا که مالک قطری دارد را به دلیل تاخیر در پرداخت به دیگر باشگاه‌ها و بدهی به اداره مالیات اسپانیا به مدت 2 سال از حضور در رقابت‌های اروپایی منع کرده بود.

پس از اینکه باشگاه مالاگا نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به طور نسبتا منظمی عمل کرد این محرومیت به یک سال کاهش یافت ولی باشگاه اسپانیایی مالاگا از این دادگاه خواست این محرومیت را لغو کند و یا حداقل این حکم را با جریمه دیگری و با شدت کمتری تغییر دهد.

CAS نه تنها دادخواست این باشگاه را که در فصل 13- 2012 در مکان ششم لالیگا را به پایان برد نپذیرفت بلکه آنها را به پرداخت 300 هزار یورو جریمه نقدی نیز محکوم کرد. یک سال از محرومیت این تیم نیز تعلیقی است.

با این شرایط به جای مالاگا تیم فوتبال رایووایکانو راهی رقابت‌های لیگ اروپا خواهد شد که در فصلی که به تازگی به اتمام رسید به مقام هشتمی لالیگا رسیده است. این تیم مادریدی نیز در صورتی موفق به حضور در این رقابت‌ها خواهد شد که بتواند مشکلات مالی خود را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)