مرجع خبری پرسپولیس : نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت عدم توافق با صدا و سیما بازی‌ها به صورت DVD در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

هادی آیت‌اللهی در خصوص حق پخش تلویزیونی و تصمیمی که فدراسیون در این زمینه گرفته است، اظهار داشت: ما روز گذشته جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیما داشتیم و قرار شد امروز به ما جواب بدهند.

 

اگر صدا و سیما نظر ما را تامین نکند مسابقات این هفته پخش نمی‌شود.

 

وی در خصوص اینکه مردم از چه طریق بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنند، گفت: بازی‌ها را خودمان ضبط می‌کنیم و به صورت DVD در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که تماشای مسابقات از طریق DVD برای مردم جذابیت پخش مستقیم را ندارد، گفت: برنامه 90 هم به صورت زنده مسابقات را پخش می‌کند اما مردم این برنامه را تماشا می‌کنند. ما هم سعی می‌کنیم با حواشی اطراف بازی‌ها به صورت جذاب این دیدارهای ضبط شده را در اختیار مردم قرار دهیم. شرکتی که با فدراسیون قرارداد بسته قرار شده این کارها را انجام دهد.

 

وی در جواب به این پرسش که چقدر امیدوار هستند که فدراسیون فوتبال با صدا و سیما به توافق برسد، عنوان کرد: مسئولان محترم صدا و سیما باید به این نتیجه برسند که حقوق واقعی فوتبال این نیست که پرداخت می‌کنند. اگر آنها به این نتیجه برسند کار خیلی بزرگی انجام داده‌اند.

 

آیت‌اللهی در خصوص اینکه پخش نشدن مسابقات از تلویزیون از نمره ایران در AFC کم نمی‌کند، گفت: بابت این مسئله نمره‌ای از ایران کم نمی‌شود.

 

وی در باره اینکه تکلیف بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا چه می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم که کار به این جا کشیده نشود و اگر هم کشیده شود راهکارهایی داریم.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امکان عقد قرارداد با تلویزیون‌های خارجی وجود دارد یا خیر گفت: در ایران حق پخش فقط در اختیار صدا و سیما است.

 

هادی آیت اللهی در خصوص اینکه آیا قرار است هواداران پرسپولیس که با محرومیت دو جلسه ای همراه هستند، بخشیده شوند یا خیر عنوان کرد: محرومیت هواداران پرسپولیس رای کمیته استیناف است و این حکم قطعی است. در مورد بازی این تیم با گهر زاگرس که در کرج برگزار می‌شود و پرسپولیس تیم میهمان است این هفته تصمیم گیری می‌شود.

 

نایب رئیس فدراسیون درباره اینکه اگر بازی‌های گهر زاگرس در کرج برگزار شود باشگاه سایپا هم مدعی است باید بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم در کرج برگزار شود، گفت: برگزاری این بازی با نظر شورای تامین استان تصمیم گیری می‌شود و فقط فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده نیست.

 

وی در ارتباط با استعفای ایمیلی مک درمورت بدنساز تیم ملی هم توضیح داد: کی‌روش اواخر این هفته به ایران باز می‌گردد و حتما در این باره صحبت می‌کنیم. ظاهرا آقای درمورت به صورت SMS تصمیم خود را به یکی از همکارانش در کمپ تیم‌های ملی گفته است و هنوز استعفای کتبی او به ما نرسیده است. طبق قرارداد و تعهدی که او به ما داده در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)