پرسپولیس نیوز : درپی امضای تفاهم نامه مدیران باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست و میلادی غریبی و محمدرضا خانزاده به طور قرضی به تیم فوتبال ذوب آهن منتقل شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس درپی مذاکرات محمد رویانیان و سعید آذری مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان و تهران و پیگیری این مذاکرت در طی روزهای گذشته قرارداد انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس و پیوستن قرضی و تا پایان فصل میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده به ذوب آهن نهایی شد .

سعید شیرینی در پی گفتگوی دیروز محمد رویانیان و سعید آذری ظهر  امروز پیگیری های لازم را انجام داد و این نقل و انتقالات به سرانجام رسید. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد فرم های مربوطه برای ثبت قرارداد در سازمان لیگ امضا شده و این اقدام صورت گرفته و محسن مسلمان با کسب اجازه از آقای دایی طی روز های آتی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور خواهد یافت.

در پی این نقل و انتقال محسن مسلمان با میلاد غریبی معاوضه شد و محمدرضا  خانزاده بر اساس درخواست جداگانه باشگاه ذوب آهن به طور قرضی به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست. غریبی و خانزاده با پرسپولیس قرارداد بلندمدت دارند و از سرمایه های پرسپولیس محسوب می شوند.

گفتنی است مسلمان قرارداد خود را در هتل محل اقامت ملی‌پوشان با پرسپولیسی‌ها امضا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)