سرمربی فرانسوی آرسنال بدون اینکه به تیم ملی کشورمان اشاره کند گفت که آرژانتین و نیجریه از گروه F جام جهانی صعود خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال در پیش‌بازی که برای گروه F در سایت «یورو اسپورت» نوشت، عنوان کرد: به نظرم نیجریه می‌تواند از این گروه صعود کند. بازی آنها در جام ملت‌های 2013 آفریقا واقعاً روی من تأثیر گذاشت. عقاب‌ها روحیه تیمی بالایی دارند که معمولاً به سادگی نمی‌توان آن را در تیم‌های آفریقایی دید. نیجریه به نسبت ستاره کمتری در ترکیبش دارد و بیشتر یک تیم واقعی است.

وی همچنین با تمجید از آرژانتین به رهبری آلخاندور سابیا نوشت: در حالت عادی آرژانتین با توجه به پتانسیل خط حمله‌اش باید از گروه خود صعود کند. آنها در خط حمله بازیکنان خیلی خوبی دارند. سرمربیگری آرژانتین کار ساده‌ای نیست چون خیلی سخت است که بخواهید در این تیم تعادل به وجود بیاورید و بازیکنی را روی نیکمت بنشانید.

سرمربی فرانسوی آرسنال تصریح کرد: آلبی‌سلسته بازیکنانی همچون ایگواین، مسی و آگرو  را در خط حمله در اختیار دارد و البته توس که به ترکیب نهایی این تیم راه نیافت. آرژانتین مهاجمان زیادی دارد و ایجاد تعادل در این تیم واقعاً کار دشواری است، این موضوع در مورد تیم آرژانتین در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به سرمربیگری مارادونا هم صدق می‌کرد. به نظرم تیم سابیا بهتر و متعادل‌تر از تیم مارادونا است.

ونگر در پایان نوشت: برزیل و آرژانتین دو رقیب اصلی در منطقه آمریکای جنوبی هستند. تاکنون جام جهانی به میزبانی برزیل و آرژانتین وجود نداشته که تورنمنتی فوق‌العاده نباشد. البته در جام جهانی پیش‌رو روی این دو تیم فشار زیادی است.

تیم ملی کشورمان در گروه F جام جهانی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)