خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدیری که از داور انتقاد می‌کند آیا تا به حال وسط زمین فوتبال مقابل 100 هزار نفر بلکه 10 ایستاده است.

حسین فرکی پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته هم اعلام کردم که دوست دارم بازی زیبا باشد و تماشاگران لذت ببرند. این بازی رضایت تماشاگران را جلب کرد هرچند که بازی مساوی شد. هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و اگر مهاجمان توجه بیشتری می‌کردند می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. گل محمدی مرب خوبی است و بازی به شکلی بود که توپ روی هر دو دروازه‌ جریان داشت اما در 30 دقیقه ابتدایی مالکیت توپ مال ما بود اما پرسپولیس در 15 دقیقه آخر به علت اشتباه ما فشار را بیشتر کرد.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما جالب بود و از بازیکنانم هم تشکر کردم که به آنها فقط یک اوت دستی در نیمه اول دادیم اما در نیمه دوم فشار روی دروازه‌ها یکسان بود ولی موقعیت‌های فولاد خطرناک بودند و در نهایت امتیاز‌ها تقسیم شد.

فرکی در مورد رکورد 16 بازی بدون باخت برای فولادگفت: دوست داشتم بازی را ببریم اما خوشحالم که شکست نخوردیم. رفاقت  بازیکنان‌مان کامل شده است. البته امیدوارم همه منتظر نباشند که فولاد ببازد چون به نظر می‌رسد کمی این موضوع حساس شده است.

وی در مورد اینکه که از 95 دقیقه مسابقه 55 دقیقه توپ در جریان بود و آیا آمار خوبی است گفت: پاسخ این سوال طولانی است و دوست دارم خود شما هم بگویید که چه اتفاقی افتاده است با اینکه 45 دقیقه تماشاگر از فوتبال ما لذت برده است و این بهتر از آن است که هیچ‌کس از فوتبال ما لذت نبرد.

فرکی در مورد داوری مسابقه گفت: باید از تیم داوری تشکر کنم اما می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم. می‌دانم در بازی با تیم های ذوب آهن و داماش در حق ما اجحاف شده است و کمیته داوران از باشگاه فولاد عذرخواهی کرد و می‌خواهم از جامعه داوری دفاع کنم چه عادت بدی شده که تیم‌های در حال سقوط و بالا نشین به داور اعتراض می‌کنند. مگر داوران ما در ایران قضاوت می‌کنند و بازیکنان‌مان در اروپا بازی می‌کنند؟ اگر حقی از داوران اجحاف شود می‌توانند اعتراض کنند اما برخی از مربیان و مسئولان می‌خواهند اشتباه خود را به گردن داوران بیندازند و این بی‌انصافی است که علیه داوران هجمه وارد شود و تیم‌هایی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برند و تحمل یک باخت را ندارند. تیم‌هایی که پول ندارند حقشان را از چه کسی بگیرند. این تفکر غلط است من هم قصد خوش خدمتی ندارم. از داوران باید حمایت کرد.

وی ادامه داد: مدیری که از داور انتقاد می‌کند تاکنون وسط زمین فوتبال ایستاده تا 10 هزار تماشاگر را ببیند نمی‌گویم 100 هزار نفر آیا 10 هزار تماشاگر را ببیند می‌تواند قضاوت کند. در اینجا پول و تماشاگر داریم و در آخر با انداختن توپ به زمین داوران می‌خواهیم فشار را از روی خودمان برداریم و از جامعه داوری تشکر می‌کنم و از مدیران و مربیان می‌خواهم که به داوران کمک کنند و اگر همه چیز به گردن آنها بیفتد دردی از فوتبال ما درمان نمی‌شود. حتی در زمانی که با تیم کاوه در لیگ یک بوده‌ام از داوری ضرر کرده‌ام اما دوست ندارم تصور کنم تیمم در اروپا بازی می‌کند و داوران ما آسیایی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)