پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم سایپا به بیمارستان منتقل شد.

میلاد غریبی در اواسط نیمه نخست بازی تیمش مقابل پرسپولیس در برخورد با مهرداد پولادی،از ناحیه سر ضربه خورد.

وی پس از دقایقی،به بیرون منتقل شد و پس از آن،با آمبولانس به بیمارستان رفت.

کمی بعدتر،برای شعیب امیری،هافبک تیم سایپا هم پس از برخورد با سید جلال حسینی،اتفاق مشابهی رخ داد اما امیری به بازی ادامه داد.

مدیرعامل باشگاه سایپا به سختی به جایگاه ویژه استادیوم آزادی ورود کرد.

سبحانی که عصر روز  پنجشنبه  برای تماشای بازی تیمش مقابل پرسپولیس به استادیوم آزادی رفته بود،برای ورود به جایگاه با مشکل روبرو شد. ظاهرا ماموران حراست وی را نشناختند.

*مهدی دادرس،ادموند بزیک،کریم باقری،وینگو بگوویچ،سیموئز و امین منوچهری از حاضران در استادیوم هستند.

*پیش از آغاز بازی،ابراهیم شکوری،رحمان احمدی،حامد شیری،روزبه شاه علی دوست و برجلو به سمت گل محمدی رفتند.ضمن اینکه گل محمدی هم به سمت مجتبی تقوی رفت.

 * تماشاگران پرسپولیس استقبال زیادی نداشتند و نزدیک به 10 هزار نفر حاضر شدند.

* مجتبی حسینی و فرهاد چیذری مربیان پرسپولیس پیش از آغاز بازی مشغول گرم کردن بازیکنان بودند.

* ابراهیم صادقی در حالی که محروم بود هنگام گرم کردن بازیکن سایپا با آنها همراهی می‌کرد.

* رحمان احمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و حال حاضر سایپا با شعار رحمان دست‌طلایی تشویق شد.

* ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* مارکار آقاجانیان، سیموئز،‌ امید نمازی، مهدی دادرس، سبحانی مدیرعامل سایپا در ورزشگاه حضور دارند.

* نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس سید جلال حسینی و همچنین گل‌محمدی پیش از آغاز مسابقه تشویق شدند. گل‌محمدی با شعار یحیی امپراطور و سیدجلال حسینی با شعار حسینی باغیرت تشویق شدند.

* پیش از آغاز بازی ابراهیم شکوری، رحمان احمدی، کاظم برجلو، روزبه شاه‌علی دوست به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و در طرف مقابل کریم انصاری‌فر، سیدجلال حسینی و سعید عزیزیان به سمت مجتبی تقوی سرمربی سایپا رفتند.

* تماشاگران پرسپولیس بنری را از ناظم گنجاپور بازیکن مرحوم و سابق پرسپولیس در ورزشگاه نصب کردند. همچنین عکس‌هایی از ایرج سلیمانی در دست هواداران بود.

* میلاد غریبی بازیکن تیم فوتبال سایپا در دقیقه 25 به شدت مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

* امین منوچهری بازیکن سابق سایپا در ورزشگاه حضور یافت. او برای ورود با مشکل روبرو شده بود که هواداران پرسپولیس اعلام کردند او چون استقلالی است به ورزشگاه راه ندهید.

* هفته احسان و نیکوکاری در ورزشگاه یادآوری شد همچنین از شهدای عملیات خیبر و ابراهیم همت تجلیل شد.

* زمانی که پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد هادی نوروزی توپ را برداشت تا خود ضربه را بزند، اما رضا حقیقی به سمت او آمد و با او صحبت کرد، یحیی گل‌محمدی نیز تایید کرد که حقیقی ضربه را بزند.

* پس از دریافت گل پرسپولیس، نیلسون به شدت نسبت به عملکرد مدافعان معترض بود.

* تمامی بازیکنان سایپا در بین دو نیمه مشغول به گرم کردن بودند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تشویق کردند. آنها خطاب به استقلالی ها می گفتند به احترام سردار شیش تایی ها خبردار.

* برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به حضور امین منوچهری، مهاجم سابق استقلال و حال حاضر نفت معترض بودند و او را یک استقلالی می‌دانستند.

* هنگامی که کریم انصاری‌فر قصد ورود به زمین داشت تابلوی تعویض به اشتباه بالا رفت و هادی نوروزی را برای خروج از زمین نشان داد، اما پروویچ بازیکن تعویضی بود که این امر باعث شد چندین دقیقه تعویض به تاخیر بیفتد.

* کریم انصاری‌فر هنگام ورود به زمین بازی تشویق شد.

* پس از تعویض هادی نوروزی، محمد نوری کاپیتان شد.

* بازیکنان و کادر فنی سایپا معتقد بودند در دقیقه 78 بازیکن تیمشان در محوطه جریمه سرنگون شده و باید داور پنالتی اعلام می‌کرد. این در حالی بود خطا بیرون محوطه رخ داد.

* در دقیقه 88 کریم انصاری‌فر در حالی که می‌توانست به پاسی پولادی و قاضی را در موقعیت گل قرار دهد اما خود اقدام به شوت‌زنی کرد که این امر با اعتراض پولادی و قاضی همراه بود، پس از این صحنه در دقایق پایانی انصاری‌فر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با پاس به محمد نوری باعث شد گل چهارم سرخ‌پوشان به ثمر برسد. نوری هم بعد از این اقدام دست انصاری فر را بالا برد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)