پرسپولیس نیوز : مراسم جشن یازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه ورزشی هنرمندان با حضور چهره‌های ورزشی و هنری برگزار شد.

پنجشنبه شب هنرمندان و ورزشکاران در تالار وحدت گرد هم آمدند تا 11سالگی باشگاه ورزشی هنرمندان را جشن بگیرند. در این مراسم که چهره‌هایی همچون رضا عطاران، مجید صالحی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، هما روستا، داریوش باباییان، سیداحمد میرعلایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی فتح‌الله‌زاده، تیمور غیاثی، مهدی رحمتی، محمدرضا داورزنی، حسین کلانی، عزیزالله محمدی، مهدی محمدنبی، محمدرضا طالقانی، منصور برزگر و… حضور داشتند و با استقبال فراوان جامعه هنر و ورزش روبه‌رو شده بود، ضمن برگزاری جشن یازدهمین سال تاسیس باشگاه هنرمندان از چهره‌های هنری و ورزشی کشور تجلیل به عمل آمد.

با انتخاب کمیته داوران، از جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، رضا عطاران، پوران درخشنده، رویا تیموریان، حمید سوریان، علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و سید مهدی رحمتی تجلیل به عمل آمد و به آن‌ها تندیس انسانیت اهدا شد که جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، پوران درخشنده و علی کریمی و حمید سوریان غایب بودند.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از مهدی محمدنبی، سید جواد هاشمی، علی فتح‌الله‌زاده، سیداحمد میرعلایی، منصور برزگر، داریوش باباییان، جعفر کاشانی، هما روستا، محمدرضا داورزنی و عزیزالله محمدی و تیمور غیاثی با اهدای تندیسی تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از مراسم به دلیل زحمات مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون برای تشکیل باشگاه ورزشی هنرمندان تجلیل به عمل آمد که جایزه او را رضا عطاران به وی اعطا کرد.

حواشی مراسم

هنرمندان، فوتبالی ها، فرهنگی ها و… مراسم یازدهمین سال تاسیس باشگاه هنرمندان را جذاب کردند.

این مراسم پنجشنبه شب در تالار وحدت برگزار شد که به دلیل تجمع چهره ها، جذاب از آب در آمد. جدا از اینکه مراسم با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد، پخش تصاویر مختلف را تیم هنرمندان، ناصر حجازی، کریمی و … باعث شد تا مراسم همه چیز داشته باشد. خنده و شوخی و حرف های جدی نیز در کار بود. فقط همه از نبود جواد خیابانی به عنوان مجری در این برنامه تعجب کردند!

برخی از میهمان های دعوت شده نیز در مراسم حضور نداشتند، از جمله کریمی کاپیتان پرسپولیس، عزت ا… انتظامی و جمشید مشایخی(دو بازیگر قدیمی سینما) و حمید سوریان(قهرمان کشتی فرنگی دنیا).

اما در مقابل چهره هایی چون مهدی رحمتی گلر استقلال، مهدی مهدوی کیا، علی فتح ا… زاده، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و… در مراسم حضور داشتند.

از بین بازیگرها نیز رضا عطاران، مجید صالحی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، لیلی بلوکات، پرستو صالحی و… خود را به تالا وحدت رسانده بودند. خانواده ناصر حجازی نیز در مراسم حضور داشتند. در لحظاتی که کلیپی از مرحوم حجازی پخش شد، سالن تکانی خورد. در زمان وقوع زلزله بم، استقلال دیداری خیریه با تیم هنرمندان انجام داد که ناصر حجازی سرمربی آبی ها بود. فتح ا… زاده نیز در این باره گفت: «بله، یادش به خیر. ناصرخان هم شدیدا موافق برگزاری این بازی بود. اگر لازم باشد دوباره از این بازی های خیریه برگزار خواهیم کرد.»

در این مراسم از خانواده حجازی تقدیر شد. همچنین به مهدی مهدوی کیا، مهدی رحمتی و کریم باقری کاپ اخلاق و الگوی اخلاقی را دادند که آنها هیچ حرفی پس از دریافت جایزه نزدند. عزت ا… انتظامی، جمشید مشایخی، محمد رضا طالقانی(رئیس سابق فدراسیون کشتی)، پوران درخشنده کارگردان سینما، رویا تیموریان، رضا عطاران و حمید سوریان نیز از جمله کسانی بودند که موفق به دریافت این کاپ شدند ولی برخی از آنها در مراسم حضور نداشتند.

در لحظاتی که کلیپی از علی کریمی پخش شد سالن به شدت به تشویق این بازیکن پرداخت. او و حجازی جزو محبوب ترین های مراسم بودند که هیچکدام نیز در سالن حضور نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)