پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های خلعتبری گفت: در صورت وصول پول ITC این بازیکن را می‌گیرم و مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

محمد زمانی در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری اظهار داشت: ابتدا باید در خصوص برنامه شب گذشته 90 و ابهاماتی که توسط آقای براتی اعلام شد حرف بزنم. ایشان اعلام کرده که پس از پیگیری‌های انجام شده TMS خلعتبری 23 یا 24 خرداد انجام شده است اما من با قاطعیت می‌گویم که این موضوع درست نیست و مطمئن باشید که ایشان اشتباه می‌کند چون در جریان ماجرا نیست.

وی افزود: نقل و انتقالات امارات از 10 تیر آغاز شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد. پس چطور TMS خلعتبری 23 یا 24 خردادماه اقدام شده است؟ خلعتبری 23 اردیبهشت همانطوری که در لیگ ایران ابتدا یک قرارداد می‌بندد و سپس آن را ثبت می‌کنند با عجمان قرارداد امضا کرد.

زمانی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امارات همیشه فرمی را در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارد که به دو زبان انگلیسی و عربی است. هر بازیکنی آن را امضا کند هیچ فرقی با قراردادی که در فدراسیون فوتبال امضا می‌کند ندارد و بعد از آن موضوع قرارداد او قانونی و بازیکن به عضویت تیم درمی‌آید که این ماجرا نشان می‌دهد آقایان در برخی از اظهار‌نظر‌هایشان اشتباه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال دور زدن قانون نیستیم. فیفا اعلام می‌کند که تا وقتی که بازیکن اولین بازی رسمی خود را برای تیمش انجام نداده آزاد است. خلعتبری قراردادش را یک ماه پیش از موعد مقرری که اعلام شده در TMS ثبت کرده و به نظرم مشکلی برای بازی کردن در ایران ندارد. من نمی‌دانم الان برخی‌ها دنبال چه چیزی هستند؟ نمی‌دانم آیا برای بازی کردن خلعتبری ناراحت هستند یا خوشحال؟

وی تاکید کرد: حضور خلعتبری در پرسپولیس سه ماه پیش مطرح بود و رویانیان شب و روز زحمت کشید اما حالا که همه چیز درست شده یک هفته است که سوژه رسانه‌ها شده پس در یک ماه و 40 روز قبل اینها کجا بوده‌اند؟ این عزیزان روزی که خلعتبری با عجمان تمرین کرد کجا بودند؟ من حس می‌کنم که برخی‌ها دوست ندارند او به ایران و پرسپولیس بیاید.

زمانی درباره صحبت‌هایی در خصوص رحیمی مدیرعامل سپاهان نیز گفت: خلعتبری دوست داشت به هر طریقی که شده به ایران برگردد به همین دلیل احساس کرد که پرسپولیس نمی‌تواند پول رضایتنامه او را بدهد و به همین دلیل به رحیمی اعلام کرد که اگر حاضر است این کار را انجام دهد اقدام کند. رحیمی هم با من حرف زد اما پرسپولیس با تلاش شبانه‌روزی رویانیان این پول را جور کرد. اگر پرسپولیس نمی‌توانست هر باشگاه دیگری می توانست خلعتبری را جذب کند و این موضوع عجیبی نبود اما الان پرونده خلعتبری بسته شد و پس از نامه‌نگاری‌هایی که انجام داده‌ایم تا دو روز دیگر پس از وصول پول آی تی سی او را خواهم گرفت و خلعتبری با خیال راحت در تمرینات پرسپولیس همراه با رضایتنامه شرکت می‌کند. من امیدوارم که حالا که این اتفاق خوب افتاده همه با هم کمک کنیم تا خلعتبری برای جام جهانی آماده باشد ولی در کل این پرونده بسته شده و عجمانی‌ها نیز تا الان هیچ مخالفتی در خصوص جدایی خلعتبری نداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)