خبرگزاری پرسپولیس : سید جلال در سومین کلین شیت پیاپی پرسپولیس باز هم نقش اول را ایفا کرد و استحکام او باعث شد براحتی دایی و تیمش را شکست دهد.

اگر تمام خرید های بزرگ این فصل  پرسپولیس در طول این 12 هفته اخیر خودشان نبوده اند اما سید جلال همان مدافع مستحکم و کم اشتباه است  و زیاد در بازی سازی شرکت نمی کند اما می توان  عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی  فعلی فوتبال ایران را به او نسبت داد.

سید جلال در دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل راه آهن مثل سه بازی قبل فوق العاده بود و روند صعودی او در پرسپولیس بازی به بازی بیشتر از قبل هویدا می شود.

جلال بعد از بازی درخشان مقابل کره جنوبی به غیر از گلی که زد وظیفه خود به عنوان لیدر خط دفاعی پرسپولیس را بخوبی انجام داد تا جایی که گربه سیاه پرسپولیس طی فصل گذشته ، بهادر عبدی ، که هر کار خواست با پرسپولیس کرد ، دیشب به ضعیف ترین چهره تیمش تبدیل شد و سرانجام با خواسته دایی از زمین بازی بیرون رفت.

سید جلال در سومین کلین شیت پیاپی پرسپولیس باز هم نقش اول را ایفا کرد و استحکام او باعث شد در روزی که فشار زیادی هم روی تیمش وارد نشد براحتی دایی و تیمش را شکست دهد. او در این بازی یک گل برای تیمش زد و یک گل هم برای پرسپولیس از روی خط دروازه خرید تا هواداران داخل ورزشگاه و آنهایی که پای تلویزیون بازی را تماشا می کردند به این فکر فرو روند که مدافعی با این کیفیت چطور قبل از پیوستنش به سپاهان و در حالی که از پرسپولیس پیشنهاد داشت سرخپوش نشد و خط دفاعی این تیم چنین بازیکن قابلی نداشت؟

البته سید حتی قبل تر از آن و در روزهایی که اطرافیان پروین او را با سیدمحمد حسینی اشتباه گرفته بودند و نخواستند هم  می توانست از ملوان مسقیما به پرسپولیس بیاید و روی سایپا و سپاهان را نبیند اما حالا مشخص می شود مدیران وقت یا آنهایی که پیگیر قضیه آوردن حسینی به پرسپولیس بودند در آن مقطع زمانی چه اشتباه بزرگی  مرتکب شدند و کوتاهی آنها در آن مقطع زمانی  حالاست که بشدت به چشم می آید. بعدها بار دیگر هم پیشنهاد آمدن وی به پرسپولیس مطرح شد اما قید حبیب کاشانی به رعایت سقف قرارداد او را دوباره به اصفهان بازگرداند!

سید البته امسال بازی های درخشانش را از دیدار مقابل تیم سابقش آغاز کرد؛ جایی که خط دفاعی پرسپولیس بدون بهره بردن از هافبک میانی در پیشس روی خود مقابل حملات پر دامنه حریف ایستادگی کرد و فقط دو بار تسلیم شد. در آن مسابقه تاریخی که پرسپولیس به نوعی در نیمه دوم  8 نفره  شده و مقابل سپاهان بازی می کرد سید نمایشی حیرت انگیز ارائه داد  تاقابلیت هایش را به همگان اثبات کند.

حالا سیدجلال لیدر خط دفاعی پرسپولیس است و معلوم می شود این هزینه پای او  و حساسیت برای به دست آوردنش بیهوده و بی دلیل  نبوده و بازیکنی با قابلیت های او ارزش این همه هزینه را داشته است . فقط ای کاش همان چند فصل قبل به پرسپولیس آمده بود تا تعداد باخت ها و رکوردهای منفی این تیم طی فصول اخیر کمتر می شد و هر سال بحث ضعف خط دفاعی پرسپولیس در روزنامه ها باز نمی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)