پرسپولیس نیوز : نشست ویژه مدیر عامل، قائم مقام و معاونین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با معاون سازمان خصوصی سازی به منظور تسریع در روند واگذاری سهام پرسپولیس به هواداران برگزار شد.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز جلسه‌ای 90 دقیقه‌ای با ابوالقاسم شمس معاون سازمان خصوصی سازی درباره تسریع در روند عرضه سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس به مردم داشت و با توجه به اهمیت موضوع، قائم مقام و معاونین حقوقی و ورزشی باشگاه نیز در این نشست حضور داشتند.

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در جلسه شب گذشته تسریع در روند عرضه سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس در دستور کار باشگاه قرار گرفته و در جلسه امروز نیز درباره راهکارهای برطرف کردن موانع موجود برای واگذاری سهام باشگاه به بخش خصوصی تبادل نظر شد.

منتقمی در ادامه گفت: با توجه به توصیه‌های آقای شمس، معاون محترم سازمان خصوصی سازی موارد مورد درخواست این سازمان برای برطرف کردن نواقص پرونده واگذاری سهام پرسپولیس پیگیری خواهد شد تا در اسرع وقت این نواقص برطرف شده و مقدمات عرضه سهام باشگاه در فرابورس فراهم شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد، معاونین باشگاه و زیر مجموعه‌های آنها با جدیت و تلاش هر چه بیشتر برای رفع موانع موجود جلسات مستمری داشته باشند و نشست‌های ویژه مدیران باشگاه پرسپولیس، روسای سازمان خصوصی سازی و مدیران ارشد فرابورس نیز برگزار شود.

همچنین ابوالقاسم شمس معاون سازمان خصوصی سازی نیز گفت: از آقای رویانیان که شخصا و به طور جدی پیگیر اجرایی شدن واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی هستند تقدیر و تشکر کرده و بسیار خوشحالیم که ایشان طی ماه های اخیر برای فراهم کردن مقدمات واگذاری سهام پرسپولیس پیگیری‌های لازم را انجام داده و همین امروز هم از مسئولان باشگاه خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

شمس درباره زمان احتمالی واگذاری 5 تا 10 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به مردم گفت: ما امیدواریم که با رفع موانع بتوانیم 5 تا 10 درصد سهام باشگاه پرسپولیس را تا پایان سال جاری در فرابورس پذیرش کرده و در آغاز سال 92 عرضه آن انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)