پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما پارسال هم گفتیم تغییرات نداشته باشیم اما کسی به حرف ما گوش نداد.

محمد نوری کم کم خود را حاضر می کند تا با شروع رقابت های لیگ ستارگان قطر اولین بازی خود را برای تیم قطری خود انجام دهد. وی درخصوص شرایط این روزهای المسیمیر و نتایج اخیر سرخپوشان به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

 

*اردوی اسلونی چطور بود؟

ما اردوی خوبی را در اسلوونی برگزار کردیم و آنجا همه چیز چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ آب و هوایی در شرایط ایده آلی قرارداشت اما بعد از اردو به قطر بازگشتیم که اینجا دمای هوا بالای 50 درجه است و گرمای آن به مراتب بیشتر از شهر اهواز است. به طور کل اردوی بسیار خوبی بود و تیم های اروپایی که با آنها بازی کردیم دارای سطح بالایی بودند.

*پس کم کم خود را آماده آغاز لیگ قطر می کنید؟

بله. ما یک بازی دوستانه برابر السد قطر انجام خواهیم داد و چند روز بعد از آن لیگ قطر آغاز خواهد شد و امیدوارم که امسال به همراه المسیمیر نتایج خوبی را در اولین حضور خود به دست آوریم.

*کاپیتانی پرسپولیس با کاپیتانی المسمیر چقدر تفاوت دارد؟

به نظرم فرق این دو از زمین تا آسمان است. من در پرسپولیس کاپیتان تیمی بودم که 40 میلیون هوادار داشت. بزرگان زیادی نیز در این تیم بازی کردند و برای من افتخار بود که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می بستم اما در این تیم مدیران باشگاه از من خواستند با توجه به تجربه ای که در پرسپولیس و تیم ملی داشتم تیم را جمع کنم به همین دلیل بازوبند کاپیتانی را به من دادند. امیدوارم بتوانم در این تیم به موفقیت برسم.

*با توجه به اینکه امسال لژیونر شدی فکر می کنی به تیم ملی دعوت شوی؟

من زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم در اوج آمادگی بودم اما به تیم ملی دعوت نشدم. حالا هم شنیده ام که بچه ها برای اردو به سفارت هند رفتند و به آنها زنگ زده شده است ولی با من کسی صحبتی انجام نداده است. در هر صورت دیگر به دعوت نشدن عادت کردم اما باید بگویم که من همیشه در خدمت تیم ملی هستم و اگر هم نباشم برای موفقیتش دعا می کنم.

*با اینکه پرسپولیس 4 بازی لیگ را پشت سر گذاشته مسئولان پرسپولیس هنوز هم معتقدند که با محمد نوری به عنوان اولین بازیکن وارد مذاکره شدند و به تو اصرار کردند که در تیم بمانی.

به نظرم گذشته ها دیگر گذشته و نمی خواهم این مسائل را زیاد باز کنم. پرسپولیس به اندازه کافی مشکل دارد و ترجیج می دهم در خصوص خیلی از مسائل صحبت نکنم. البته آنطور که مسئولان پرسپولیس صحبت می کنند نبوده است. من در آغاز تمرینات فقط یک تماس از سوی محمود خوردبین داشتم که به من گفت سر تمرین بیا. من به خوردبین گفتم که بازیکن آزاد هستم و باشگاه باید با کاپیتان تیم صحبت کند. بعداز 10 روز مصطفی قنبرپور به من زنگ زد و یک جلسه با طاهری و یک جلسه با برانکو صحبت کردم و دیدم که شرایط آن طور نیست که من بمانم. به همین دلیل از تیم جدا شدم و بیش از این نمی خواهم این موضوع را باز کنم.

*بازیهای پرسپولیس را دنبال می کنی؟

من هر 4 بازی پرسپولیس را دیدم. پرسپولیس امسال در فاز حمله بسیار خوب بازی می کند و در بازی مقابل ذوب آهن در فاز دفاعی هم بسیار خوب شده بود و حتی یک موقعیت 5 درصدی هم به ذوب آهن نداد. ذوب آهن در نیمه اول یک شوت زد که سوشا گرفت و در نیمه اول یک سانتر و یک پنالتی که کاملا مشخص بود داور اشتباه کرده گرفت اما پرسپولیس حداقل 10 موقعیت صد در صد گل داشت و فوتبال زیبایی را ارائه کرد.

 

* فکر می کنی پرسپولیس از این بحران خارج شود؟

برانکو کاملا کارش را بلد است. او به ترکیب تیم شناخت پیدا کرده است. تیم های بزرگ هم این شرایط را پشت سر گذاشته اند. وقتی این اتفاق می افتد بازیکن استرس می گیرد اما مطمئنا با یک برد پرسپولیس به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و هوادار نباید تیم را تحت فشار قرار دهد و باید مثل همیشه از تیم حمایت کند و مورد تشویق قرار دهد.

*در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تغییرات در کادر فنی پرسپولیس به سر زبان ها افتاده و هر روز می شنویم که فلان مربی مسئولان صحبت کرده اند. به نظرت این شرایط به ضرر پرسپولیس نیست؟

قطعا این شرایط به پرسپولیس ضربه خواهد زد. من فصل پیش همین تغییرات را تجربه کردم که کاملا به ضرر پرسپولیس شد. همان طور که در فصل های قبل این اتفاق افتاد و چیزی جز هزینه جدید برای باشگاه باقی نگذاشت. ما پارسال هم گفتیم تغییرات نداشته باشیم اما کسی به حرف ما گوش نداد.

*علی کریمی گفته که برانکو بزرگترین مربی پرسپولیس بعد از انقلاب است.

به نظرم من برانکو مربی بسیار بزرگی است و من حرف علی کریمی را تایید می کنم. چه از لحاظ شخصیتی و چه از لحاظ فنی مربی بسیار بزرگی است و به کارش کاملا ایمان دارد. مطمئنم اگر او را در پرسپولیس حفظ کنند و نیمکت پرسپولیس دچار ثبات کادر فنی شود پرسپولیس به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

*آیا پرسپولیس در پست پلی میکر توانسته جای خالی تو را پر کند؟

به نظرم پرسپولیس نیازی به بازیکن جدید ندارد و بازی به بازی بهتر می شود و فقط کمی نقاط ضعف دارد که مطمئن هستم با درایت برانکو ایوانکویچ بر مشکلات هرچه سریعتر غلبه خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)