پرسپولیس نیوز : محمود كلهر پيشكسوت پرسپوليس به همراه همسر و دو دخترش 24 اسفند ماه به دوبي رفته و در همان جا خريدهاي عيد را انجام دادند.

محمود كلهر بازيكن سابق پرسپوليس دافزود: من به همراه اعضاي خانواده قبل از شروع عيد به دوبي رفته و چهار فروردين ماه 92 به ايران بازگشتیم و اکنون نیز ديد و بازديد عيد را انجام مي دهيم.

كلهر درباره كمك به اعضاي خانواده در خانه تكاني براي ايام عيدي گفت: در خانه تكاني خيلي زياد به همسرم كمك مي كنم فرش شستن، جابه جايي مبلها و ديگر وسايل خانه جزو وظايفم در خانه تكاني است.

بازيكن سابق پرسپوليس در مورد نخستين ديد و بازديد عيد بيان كرد: پدرم را نزديكهاي عيد پارسال از دست دادم براين اساس در اولين فرصت به مزار پدر و مادرم مي رود بعد از قبرستان هم به ديدار پدر ومادر همسرم مي روم.

وي درباره چيدن سفره هفت سين در لحظه سال تحويل اظهار كرد: هفت سين يك سنت قديمي ما ايراني ها است و ما بايد آن را حفظ كنيم به هر حال ما هم در لحظه سال تحويل دور سفره هفت سين مي نشينيم و دعا مي كنيم.

وي درباره سال 92 به نام سال مار گفت: اميدوارم سال مار براي همه مردم ايران سال پر بركتي باشد تنگناهاي اقتصادي كه براي مردم ايران در سال جديد كمتر شود.

كلهر درباره بهترين خاطره اش از ايام عيد گفت: بهترين خاطره ام مربوط به بازي تيم ملي مقابل تيم ملي سوئد در سنگاپور مي شود من در آن باي خيلي خوب بازي كردم و در بين دو نيمه در رختكن سال نو را تحويل كرديم.

وي درباره درست كردن هفت سين در حين بازي گفت:‌در آن موقعي كه تيم فوتبال پرسپوليس مقابل حريفانش بازي داشت عابديني مدير عامل تيم و خوردبين سرپرست مسئوليت چيدن سفره هفت سين را داشتند.

وي درباره بدترين خاطره از ايام عيد عنوان كرد: بدترين خاطره ام بر مي گردد به سال گذشته كه پدرم حال روز خوبي نداشت و بعد از چند ماه هم دار فاني را وداع گفت.

بازيكن سابق پرسپوليس در خصوص اتفاقات مهم ورزش در سال 91 گفت: به نظرم سال 91 از لحاظ ورزشي بد نبود تقويم بازي ها منظم تر نسبت به سال هاي قبل بود همچنين مسئولان فدراسيون فوتبال قدم هاي سازنده اي براي تشكيل آكادمي ملي فوتبال برداشتند اميدوارم در سال 92 هم اين روند ادامه يابد و شكوفايي فوتبال را شاهد باشيم.

وي درباره اینکه چه آرزويی بوده كه در ورزش به آن نرسيده اظهار داشت: آرزويم اين بود كه كاپيتان تيم ملي شوم كه متاسفانه به خاطر آسيب ديدگي خيلي سريع از دنياي فوتبال خداحافظي كردم و نتوانستم به آرزويم برسم.

كلهر در ادامه اظهار داشت: با اينكه الان در آكادمي راه آهن فعاليت مي كنم اما هنوز خود را عضوي از پرسپوليسي ها مي دانم. آرزو مي كنم كه يك روزي بتوانم دانشم را به پرسپوليسي ها منتقل كنم.

كلهر درباره دروغ 13 بدري گفت: مجتبي محرمي سرمربي تيم ملي مي شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: دعايم در لحظه سال تحويل سلامتي خانواده ام و ملت بزرگوار است همچنين قبول شدن دخترم در كنكور سراسري هم يكي از آرزوهايم در تحويل سال 92 خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)