هوادار عزیز! نرخ هر ثانیه تبلیغ در تلویزیون جمهوری اسلامی چقدر است؟!

 

مرجع خبری پرسپولیس : آبراموویچ وطنی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین حسین خان هدایتی! تیم تشکیل دادی درست، جمعی از معترضان به تیم ما را گرد هم آوردی قبول، مدیر تیم ما را با عناوین مختلف خطاب قرار دادی، ندیدیم، اما لطفا از این پس دو کلمه هوادار و عاشق را در توصیف خودت در اماکن عمومی به کار نبر!

چراکه این دو کلمه در فرهنگ سرخ شاهین و پرسپولیس، مقدس تر از آنی است که در مخیله شما و امثال شما بگنجد.

نمی دانم شما را به نام مالک باشگاه رقیبمان خطاب قرار دهم یا همان هوادار عاشق پرسپولیسی که شب و روز از دهانت خارج می شود، اصلا همان هوادارا عزیز، بر فرض که کمک به عشق کودکی ات ، طفل ۳ ساله امروزت را به کشتن می داد، از این بهتر بود که در مقابل افکار عمومی و به وسیله کاپیتان تیمت روح تیمت نابود شود…

جناب هدایتی! در آخرین مصاحبه تان گفته اید که “بنده ۴ میلیارد تومان در پرسپولیس خرج کردم و با پول خودم کریمی را آوردم و پزش را هم دادم،

آقایان(خطاب به سرپرست پرسپولیس، کاشانی) اول بروند کریمی را جذب کنند بعد به وسیله آن بر روی احساسات هواداران موج سواری کنند”

اولا این نکته را متذکر شویم که طبق اطلاعات ما در قبال تمام پرداخت هایتان از باشگاه چگ گرفته  و تمامی آن را بازپس خواهید گرفت(از جمله چک های اسپانسر ماری براون) . اما گذشته از آن یک جمله را که احتمالا تا به حال زیاد شنیده اید برایتان یادآوری میکنم، عزت و ذلت تنها دست خداست و با پول نمی توان مقبولیت خرید . که اگر پول عزت آور بود وزیر را به خاطر دارایی هایش در مجلس لای منگنه نمی گذاشتند.
اما شمایی که ادعای خرج رایگان و خدمت به هواداران پرسپولیس دارید، می توانید به این سوال پاسخ دهید: نرخ هر ثانیه تبلیغ در تلویزیون جمهوری اسلامی چند هزار تومان است؟ اگر علی کریمی ما به جای ۱۰ گل، ۱۰۰ گل برای شما می زد نام استیل آذینت تا به این حد بر سر زبان می افتاد که نام شما با ۹ ماه حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ورد زبان اهلی فوتبال شد؟

آقای هدایتی! در بخش دیگری از سخنانت گفتی که ” علی کریمی رکن اصلی تیم ماست  و هواداران پرسپولیس با واگذاری علی از استیل به تیمشان راضی به نابودی این طفل ۳ ساله نخواهند شد.”

اینکه شما چگونه به این جمع بندی دقیق از افکار عمومی هواداران پرسپولیس دست یافته ای بر ما که پوشیده است اما، وقتی این اظهار نظر را کنار این جمله معروف می گذاریم که”کریمی نزد تیم ما امانت است و به محض مهیا شدن شرایط آن را به خانه اش پرسپولیس باز خواهیم گرداند” یاد اظهار فضل تاریخی امیرقلعه نویی در ارسال لیست بازیکنان استقلال به afc و تکذیب دو روز بعد وی افتادیم!

گذشته از آن، مگر قرار بود علی کریمی با این سطح از بازی و نام و آوازه رکن تیم شما نباشد که الان شده و نمی توانید این رکن را از مجموعه خود بیرون بکشید. نکند قرار بود غلامعلی زاد یا حامد کاویان پور رکن استیل بشوند!

مرداد همین امسال بود که گفتید من، آقای نژادفلاح، کریمی ، رئیس هیئت فوتبال و همه و همه تا آخرین دقایق زمان نقل و انتقالات تلاش کردیم کریمی را به وصال پرسپولیس برسانیم و حتی پیشنهاد کردیم هزینه های آن را شخصا تقبل کنیم اما عباس انصاری فرد نگذاشت، اما با مهیا شدن شرایط این امانت را به پرسپولیس باز خواهیم گرداند.

الان شما، کریمی ، نژادفلاح، رئیس هیئت فوتبال(!) و بقیه همه حی و حاضر هستند و عباس انصاری فردی در کار نیست! بله شما در تاریک ترین نقاط ذهنتان هم تصور نمی کردید که به این زودی چرخ روزگار عباس انصاری فرد را از پرسپولیس دور کند و همه شرایط خانه برای ورود کریمی به آن مهیا شود.

حسین خان! در جای دیگری از مصاحبه آتشینت فرمودی “تمام کسانی را که به من تهمت های ناروا می زنند به خدا واگذار می کنم، بعضی دوستان از اسلام فقط ظاهر آن را در خود حفظ میکنند و بدترین اعمال و رفتار ضداسلامی را انجام می دهند(باز هم خطاب به کاشانی)”
این که یک لیدر مصاحبه ای کرد و تمام روابط و بده بستان های شما با لیدرهای سال گذشته پرسپولیس را روی دایره ریخت به کنار، اما اگر ما را هم به کافری متهم نمی کنید یک سوال ساده داریم. زمانی که تیم پرسپولیس با آن همه خرج و ستاره، در رده پنچم جدول لیگ برتر بود و تماشاگران نای تشویق محبوب ترین بازیکنان خود را هم نداشتند، چگونه بود که صدای “هدایتی آبراموویچ” از روی سکوها گوش فلک را کر کرده بود! نزنید این حرف ها را!

و در آخر حسین جان هدایتی! هوادار عزیز! این حرف را بی سر و صدا از ما داشته باش که شاید جسم این طفل ۳ ساله ات با انتقال علی کریمی به پرسپولیس کشته میشد، اما… اما یک ماه پیش را که فراموش نکرده ای ، جایی که کریمی سرخ تیم شما را پوشیده بود اما این نماد سرخ را در زمین چمن آزادی به گوشی ای پرتاب کرده و سفید پرسپولیس را بر ردای خود به نمایش گذاشت،

همان جا بود که روح و تمام ارزش این طفلت را کاپیتان تیم خودت ، درست پس از نود دقیقه بازی مقابل خانه اصلی اش، به زمین کوبید و لگدمال کرد!

http://www.perspolisnews.com/images/p_image/karimi-steel.jpg

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)