سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دعوت از سه بازیکن نفت به تیم زیر ۲۲ سال واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با  فارس در واکنش به دعوت 3 بازیکن از نفت به تیم زیر ۲۲ سال اظهار داشت: همواره احترام به تیم‌های ملی در دستور کار من و باشگاه نفت بوده است و سعی کردیم هر طوری شده به تیم‌ملی کشورمان کمک کنیم.

وی افزود: متاسفانه این بار شاهد هستیم که خیلی از این تیم‌ها نمی‌خواهند بازیکنان خود را در اختیار تیم زیر ۲۲ سال بگذارند و ما این را هم اعلام می‌کنیم که ما هم نمی‌توانیم 3 بازیکن در اختیار تیم ملی امید در مسابقات بگذاریم.

گل‌محمدی ادامه داد: البته اگر نظر باشگاه به غیر از این است و سیاستش با نظر من فرق دارد من به باشگاه بگویم که نظر خودش است اما من جوابگوی نتایج نفت نیستم و از همین الان می‌گویم هیچ مسئولیتی را نسبت به نتایج پیش آمده قبول نمی‌کنم چون خیلی از تیم‌ها بازیکنانشان را نمی‌دهد اما ما باید بازیکنانمان را بدهیم.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: من این موضوع را دوباره اعلام می‌کنم ما 3 بازیکن به تیم ملی زیر ۲۲ سال نمی‌دهیم و فقط یک بازیکن آن هم با نظر خودمان که تاثیرگذاری‌اش برای ما کم‌تر است را با نظر خودمان می‌دهیم چون خیلی از تیم‌ها بازیکنان تاثیرگذار خود را نمی‌دهند و ما هم این کار را نمی‌کنیم که ضربه بخوریم.

گل‌محمدی یادآور شد: البته ما نسبت به بازی با ذوب‌آهن که چهارشنبه برنامه‌ریزی شده است نیز اعتراض داریم و معترض برگزاری این بازی خواهیم بود به نظر من زمان بازی نفت و ذوب‌آهن اصلا خوب نیست و ما آمادگی حضور در این بازی را نداریم. دوست داریم در همان زمان که تیم‌های دیگر بازی دارند به میدان برویم و دلیلی ندارد بخواهیم زودتر و دیرتر به میدان برویم و زودتر نسبت به بازی‌های دیگر بازی کنیم.

سرمربی نفت در مورد بازی با پرسپولیس نیز گفت: من در این چند مدت با هیچ‌جا در مورد بازی با پرسپولیس صحبت نکرده‌ام و اجازه بدهید در نشست مطبوعاتی درباره این مسئله صحبت کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که تهدید شما مبنی بر ندادن 3 بازیکن به تیم ملی زیر ۲۲ سال جدی است و یا فقط می‌خواهید واکنش اولیه نشان دهید گفت: من روی نظرم هستم من 3 بازیکن به تیم ملی امید نمی‌دهم اگر باشگاه برخلاف این موضوع نظر دارد من پاسخگوی هیچ چیز نیستم چرا تیم‌های دیگر بازیکنان تاثیرگذار خود را نباید بدهند آن وقت ما در حساس‌ترین شرایط باید 3 بازیکن بدهیم؟ با کمال احترام این نظر نهایی من است. ما فقط یک بازیکن آن هم با نظر خودمان و بازیکنی که تاثیرش کمتر در تیم ما است را به تیم ملی می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)