چهارشنبه 19 فروردین(12:29) 

مرجع خبری پرسپولیس : به آسمان خراش ها اعتماد كن ! پرسپوليس «گام صعود» را برمى دارد

بردن الغرافه به معناى پيمودن بخش بيشترى از مسير صعود به مرحله بعدى مسابقات جام باشگاه هاى آسيا است با اين حال چون شكست خوردن در تهران نيز مى تواند به روى شانس هاى تيم قطرى رنگ نااميدى بپاشد لذا الغرافه به مراتب از حريفانى كه پرسپوليس تا به اينجاى كار آنها را ملاقات كرده خطرناك تر است و ميزبان بايد با حواسى جمع بازى امروزش را انجام دهد.
مصائب نلو
در صورتى كه على كريمى به بازى گرفته شود قطرى ها بيشترين توان خود را صرف مهار او خواهند ساخت با اين حال تجربه الشارجه نشان مى دهد كه اگر كريمى بخواهد و انگيزه اش را هم داشته باشد در چنين تله هايى گير نمى افتد اما سؤال اينجاست كه آيا كريمى همان بازيكنى است كه چون براى بازگشت به تيم ملى و بازى جلوى عربستان انگيزه داشت ۲ ، ۳ هفته اى عالى نمايش داد؟ وينگادا كه نتوانسته خليلى و توره و نيكبخت را احيا كند در صورتى كه ستون تيمش همچنان بيمار باشد چكار خواهد كرد؟
تغيير شكل
ارتش سرخ چند هفته اى مى شود كه سخت گل مى زند.دليل اين اتفاق اين نيست كه وينگادا از نعمت داشتن مهاجم حرفه اى محروم است بله! پرسپوليس مشكل سخت افزارى ندارد و چنانچه شيوه استفاده از ابزارش را اصلاح كند آنگاه تيم به همان تيمى كه در زمان قطبى و پيروانى خيلى راحت صاحب موقعيت مى شد و به گل مى رسيد تبديل مى گردد.چيدمان قرمزها به گونه اى است كه گويى دوست دارند روى زمين بازى كنند با اين حال..

 آمار سانترها از علاقه مندى اين تيم به بازى هوايى حكايت دارد اتفاقاً وجود مهره هايى نظير خليلى، توره و نيكبخت كه خوب سر مى زنند و عناصرى چون محمد يا مسعود زارعى كه خوب سانتر مى كنند چنين رويكردى را موجه جلوه مى دهد اما جايى كه پرسپوليس براى سانترهايش انتخاب كرده و شكل استفاده از عناصرى كه در اين زمينه دخيلند مناسب نيست و نلو اگر طالب ايجاد تحول در تيمش است بايد الگوى بازى هجومى پرسپوليس را اصلاح كند.
تكمله
هيچكس پيگير اخبار پرسپوليسى كه در ليگ همه را از خود نااميد كرده است نيست اما پرسپوليسى كه در جام باشگاه هاى آسيا حضور دارد جذاب تر به نظر مى رسد به همين خاطر اميدواريم تيمى كه امروز ميزبان الغرافه است هم همان تيمى باشد كه مقابل الشارجه و الشباب ديديم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)