خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن جدید پرسپولیس از نهایی شدن انتقال خود به این تیم خبر داد.

رضا حقیقی با بیان این که انتقالم به پرسپولیس نهایی شد، اظهار کرد: خدا را شکر امروز همه کارها انجام شد و قرار شد که پول باشگاه فجر را به حساب این باشگاه بریزند.

جعفری، مدیرعامل فجر سپاسی امروز (چهارشنبه) اعلام کرده بود که انتقال حقیقی به پرسپولیس منتفی است و حتی اگر شش میلیارد هم بدهند این بازیکن را از دست نمی‌دهیم. حقیقی در این باره گفت: خوشبختانه انتقالم نهایی شده است. خودم با مسئولان فجر صحبت کردم و شماره حساب باشگاه فجر هم به پرسپولیسی‌ها داده شده که پول را برای آنها بریزند. ان‌شاءالله امروز قراردادم را با پرسپولیس می‌بندم.

وی افزود: برای فجر سپاسی آرزوی موفقیت می‌کنم. واقعا فوتبالم را مدیون این تیم هستم. باید تشکر ویژه‌ای از جعفری، مدیرعامل باشگاه و مخصوصا یاوری داشته باشم، چرا که از وقتی با او کار می‌کنم فوتبالم رو به جلو و در حال پیشرفت بوده است .

بازیکن جدید پرسپولیس با اشاره به این که انتقالم به سود هر دو باشگاه بود گفت: آمدن من به پرسپولیس معامله‌ی دو سر برد بود. باشگاه فجر مشکلاتی داشت که فکر می‌کنم این انتقال تا حدودی آنها را رفع خواهد کرد. در واقع انتقال من هم برای فجرسپاسی خوب بود و هم برای پرسپولیس. مشکلاتی که دارند را برطرف می‌کند. از همه بیشتر برای خودم مفید است که به تیم مورد علاقه‌ام آمده‌ام. خدا را چه دیدید شاید چند سال بعد دوباره به فجر سپاسی برگشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)