خبرگزاری پرسپولیس : پژمان نوری کاپیتان ملوان امروز پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه خواهیید خواند.

چه خبر آقای نوری ؟

شرایط خوبی نداریم. از اوضاع و احوالی که گریبان‌گیر ملوان شده است راضی نیستیم.

چطور این شرایط گریبان‌گیر ملوان شد ؟

مشکل روحی و روانی مساله‌ی اصلی ملوان است.

آیا اثرات بازی با پرسپولیس همچنان در ملوان هست ؟

ما در آن بازی گل‌های بدی خوردیم و مشکلات داوری نیز مزید بر علت شد تا شکست سنگینی را متحمل شویم. طبیعی است که این شکست تاثیر بدی را بر روی تیم بگذارد. با این وجود شکست‌های بد بعدی نیز باعث شد تا بدین روز گرفتار شویم. با این حال برابر استقلال نمایش خوبی داشتیم اما این تیم از دست‌مان جست. با این حال بار دیگر برابر نفت بد بودیم و باختیم.

آینده‌ی ملوان چگونه خواهد بود ؟

همه چیز به بازی برابر داماش وابسته است. اگر پیروز شویم اوضاع متعادل خواهد شد و ملوان بار دیگر همان تیم قبلی خواهد شد.

دربی را دیدی؟

زمان دربی که بازی داشتیم، اما صحنه‌های حساس بازی پرسپولیس را دیدم. خطای نکونام بر روی حقیقی 100 درصد پنالتی بود. با وجود علاقه‌ای که به پرسپولیس، تیم سابق خود دارم اما من در حال حاضر عضو ملوان هستم و نظرم کاملا بی‌طرف است.

خاطره‌ی خاصی از قهرمانی داری ؟

بله، بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی بود که ما تا دقایق پایانی 1-0 جلو بودیم و من در محوطه‌ی جریمه توپ را از حسین پاپی گرفتم و قهرمانی این صحنه‌ را پنالتی اعلام کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و ما در نهایت در وقت‌های اضافی سه گل بخوریم و از جام حذفی کنار برویم.

قهرمانی داور خوبی است، اما با خود درگیری ذهنی دارد. قهرمانی هربازی بسته به این‌که با کدام بازیکن کل‌کل کند یا این‌که هواداران کدام تیم بر علیه او شعار دهند قضاوت خود را تغییر می‌دهد. یادم نمی‌رود در بازی با داماش عادل فردوسی‌پور مچش را گرفت.

اگر حرکت من بر روی پاپی خطای پنالتی بود، خطای نکونام بر روی حقیقی 100 تا پنالتی بود. در مجموع ما از جام حذفی کنار رفتیم، دنیزلی نیز از ایران رفت و از رسیدن به یک جام حذفی شیرین بازماندیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)