مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

قرار است اسپانسر جديد پرسپوليس تا آخر نيم فصل دوم مبلغ 600 ميليون تومان در اختيار اين باشگاه بگذارد. اولين قسط اين قرارداد نيز هفته آينده و بعد از تعطيلات به مبلغ 300 ميليون تومان به پرسپوليس پرداخت ميشود.

تمرينهاي پرسپوليس امروز ساعت 11:30 در ورزشگاه شركت واحد پيگيري ميشود اما از فردا به مدت سه روز تمرين پرسپوليس تعطيل خواهد بود. روز دوشنبه آخرين جلسه تمرين پرسپوليس قبل از سفر به دوبي انجام ميشود.

محمد پروين در محفلي خصوصي اعتراضهاي خود به كرانچار و تصميماتش را علني كرده است. پروين گفته كرانچار به او اجازه ترك پرسپوليس را نميدهد، در صورتي كه در بازيها او جزو ليست 20 نفره هم نيست. پروين گفته در بيشتر تمرينهاي هفته گذشته در متن كارهاي تاكتيكي قرار داشته و بيرون ماندنش عجيب است.

 

با وجود اينكه طي هفته اخير شايعاتي مبني بر فعاليتهاي باشگاه پرسپوليس در ترانسفر بازيكنان در اردو به گوش ميرسيد، روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اعلام كرده در اردوي دبي هيچ برنامهاي در اين خصوص وجود ندارد.

 

با درخواست دكتر زرينه پزشك پرسپوليس، عليرضا حقيقي در روزهاي تعطيلات بايد نزد دكتر نوروزي، يكي از دوستان زرينه رفته و وضعيت مصدوميتش را تحت نظر وي مشخص كند.

مهدي شيري كه قبل از بازي با پاس همدان مصدوم شده و در طول هفته فيزيوتراپي كرده از روز دوشنبه به تمرينهاي پرسپوليس ميپيوندد و همراه با تيمش به دبي ميرود.

روز گذشته شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به رابط مدير برنامههاي هوار ملامحمد اعلام كرده چنانچه هوار تا روز دوشنبه آينده خودش را به باشگاه پرسپوليس معرفي نكند اين باشگاه از طريق فيفا غيبت او را پيگيري خواهد كرد.

حضور پرسپوليس در اردوي دبي قطعي است اما مسوولان باشگاه هنوز موفق به تهيه بليت پرواز به اين بندر توريستي نشدهاند. گفته ميشود مسوولان باشگاه الاهلي هم براي بازي دوستانه به پرسپوليس OK دادهاند.

 

بعد از آنكه علي سعيدلو اعلام ليست اسامي اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس را برعهده حبيب كاشاني گذاشت و كاشاني هم براي انجام كار 20 روز فرصت خواست، ديگر شكي باقي نماند كه اعضاي هيات مديره انتخاب شده اند و فقط مانده اعلام اسامي آنها از سوي سرپرست فعلي باشگاه!

 

در پایان هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور امروز طی یک بازی مقاومت سپاسی و فولاد که به علت سفر رئیس دولت به شیراز به تعویق افتاده بود در پایان تیم فولاد خوزستان موفق شد با تک گل سیامک افشین حریف سرسخت شیرازی خود را شکست دهد و امیدهایش برای فرار از منطقه سقوط زنده شود.

 

عادل کلاه کج كه در بازي مقابل صبا تيم سابقش علاقه مند به حضور در زمين بود 90 دقيقه روي نيمكت بود تا با اعصاب خرد از قم به تهران برگردد و نسبت به کنار گذاشته شدنش از ترکیب اصلی پرسپولیس بسیار ناراحت است.

 

با شروع تعطیلات دو هفته ای لیگ، بازیکنان خارجی پرسپولیس تیاگو فراگا و اشپیتیم آرفی و همچنین تومیسلاو ایوکوویچ مربی پرسپولیس، بامداد امروز (پنجشنبه) تهران را به مقصد کشورهایشان ترک کردند.

 

مهاجم آلمانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر چند در بازی با صبا گل زدم اما از نتیجه ای که گرفتیم خوشحال نیستم. چرا که فکر می کنم پرسپولیس باید برنده این دیدار می شد.

 

در حالی که قرار بود حقوق باقیمانده بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، هفته آینده به آنها پرداخت شود، یک هفته پیش از موعد و قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم به حساب بازیکنان واریز شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)