خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت که در بازی با سایپا 3 پنالتی تیمش گرفته نشده است.

مانوئل ژوزه پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سایپا در نشست خبری گفت: همه بازی‌ها برای‌ ما سخت شده است. حریف تیم خوبی بود و خوب کار کرد و مربی بسیار خوبی دارد. نیمه اول بسته بازی کردیم چون جو کمی سنگین بود و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. سایپا هم شانس زیادی نداشت.

وی ادامه داد: هر سه مدافع ما در بهترین حالت هستند. حسینی، نورمحمدی و بنگر عالی کار کردند. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم آرام باشند و فوتبال خودشان را بازی کنند.

ژوزه تصریح کرد: دفاع ما در ایران بهترین است و ما می‌توانیم راحت حمله کنیم. برای ما خیلی سخت است که در همه بازی‌ها از ورزشگاه که بیرون می‌رویم با اعتراض به داور خارج می‌شویم. می‌توانستند 3 پنالتی برای ما بگیرند. خطا روی نورمحمدی صددرصد پنالتی بود که به اشتباه بازیکن ما کارت زرد هم گرفت.  چرا پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند؟ فیلم بازی را در رختکن دیدم و 3 پنالتی ما نادیده گرفته شد. نسبت به تیم مقابل بهتر بودیم اما ناعادلانه پیروز نشدیم و اعتقاد دارم تیم خوبی داریم و همه باهم هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

ژوزه در مورد اینکه می‌دانستید سکوها علیه شما بود و این مسئله چقدر روی روند پرسپولیس تاثیر  داشت، گفت: تماشاگران همیشه تیم را تشویق می‌کنند و شعارها برای من بود و زیاد ناراحت نمی‌شوم . من هم این شرایط را دوست ندارم. 50 سال است که در فوتبال هستم و در خیلی از زمان‌ها بردهای بزرگی به دست آورده‌ام و هرگز خودم را گم نکرده‌ام و حالا هم خودم را عصبی و ناراحت نمی‌کنم. باید با این شرایط کنار بیایم.

وی در مورد پنالتی نزدن انصاری‌فرد گفت: تصمیم ما بود و پنالتی پولادی ربطی به تماشاگران و شعار‌های آنها نداشت. در برخی پست‌ها دچار مشکل هستیم و روی آنها فکر می‌کنیم و همیشه گفته‌ام به وقت نیاز داریم و بازیکنان باید احساس کنند که از آنها حمایت می‌شود.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: از تماشاگران می‌خواهم عصبانیت را کنار بگذارند و تیم را حمایت کنند. اگر حمایت شویم بردهای ما هم پیدا می‌شود. تازه در حال درست کردن تیم هستیم و نیمکت نشینان ما امروز مثل بازیکنان داخل زمین، تیم را حس می‌کردند. فضایی چنین شادی را ایجاد کردیم که بازیکنان احساس آرامش کنند. امیدوارم در آینده همه چیز بهتر شود و شما هم از بازیکنان حمایت کنید و بقیه مسئولیت‌ها با من است.

ژوزه در مورد پنالتی زنان اول و دوم تیم چه افرادی هستند، عنوان کرد: ما تمرین پنالتی نمی‌کنیم زیرا در تمرین پنالتی زدن یک بازی و یک شوخی است. فشار زیادی روی بازیکنان ما وجود دارد و نیازی به تمرین پنالتی نداریم. حتی رونالدو و مسی هم در زدن پنالتی اشتباه می‌کنند. هیچ وقت پولادی را به خاطر خراب کردن پنالتی دار نمی‌زنم. او بازیکن خوبی است. بخاطر مصدومیتی که داشت صد درصد آماده نبود اما تمام تلاش خود را انجام داد. خودم هنگام بازیگری 4-5 پنالتی خراب کرده‌ام.

وی در مورد اینکه چه راه حلی برای بحران پرسپولیس پیدا کرده است، گفت: آمده‌ام تا قهرمان شوم و نمی‌خواهم بدون قهرمانی از پرسپولیس بروم. اگر اخراجم کنند آنها را درک می‌کنم اما آنها اشتباه می‌کنند. در یازده سال گذشته این تیم فقط دو بار قهرمان شده ولی باید بگویم هیچ دخالتی در بستن تیم نداشتم. آخر فصل شاید تغییرات کوچکی در تیم ببینید.

ژوزه ادامه داد: 30 بازیکن داریم که تعدادشان بسیار زیاد است اما مطمئن باشید فصل آینده مدعی قهرمانی خواهیم بود و این برنامه آینده این تیم است. حالا باید سفت و سخت کار کنیم و نباید با فشارهای بیرونی ضعیف شویم. دیدید که در اصفهان بازیکنان ما را مسموم کردند و چه اتفاق‌هایی برای ما رخ داد.

وی تصریح کرد: با 6 بازیکن مقابل سپاهان بازی کردیم؛ 6 قهرمان در زمین می‌دویدند و 5 بازیکن مسموم بودند و یکی این بلا را سر آنها آورده است. اگر امروز بازی را می‌بردیم دومین برد متوالی را به دست می‌آوردیم و اگر در بازی بعدی پیروز می‌شدیم اعتماد به نفس صددرصدی به دست می‌آوردیم. فقط باید فشارها کم شود. می‌دانم تماشاگران به این بازیکنان خیلی خوب افتخار می‌کنند. اگر بازیکنان با شخصیتی نداشتیم جایگاه تیم ما بدتر از این بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا قبل از بازی پنالتی زن تیم مشخص نبود، گفت: برای قهرمان شدن در فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و بازیکنانم باید آرام باشند. اگر جو سبک‌تر باشد می‌توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و تیم را قوی‌تر کنیم. مهم نیست که چه کسی پنالتی می‌زند. پولادی اشتباه کرد ولی این مسئله برای همه اتفاق می‌افتد.

ژوزه در مورد جو سکوها، گفت: در این زمینه صحبتی ندارم.

وی در مورد اینکه به علی کریمی در بایرن مونیخ گفتند برف آلمان را نمی‌بینی و آیا شما برف تهران را می‌بینید، گفت: من در آن زمان کوکا کولا با یخ می‌خورم.

این سؤال موجب ناراحتی سرمربی پرسپولیس شد و نشست خبری را ترک کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)