مرجع خبری پرسپولیس : سازمان تربیت بدنی با تشکیل تیم بسکتبال پرسپولیس توسط بخش خصوصی مخالفت کرده و تاکید کرد هیچ تیمی حق استفاده از نام پرسپولیس را ندارد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، پس از این که در تابستان امسال با اعلام موجودیت شرکت خصوصی فرهنگی ورزشی پرسپولیس، انتشار بیانیه تشکیل مجمع عمومی، اعلام اعضای هیئت مدیره و راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی، گروهی از افراد اعلام مالکیت بر نام باشگاه پرسپولیس کردند، شایعاتی مبنی بر اینکه این افراد قصد دارند امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتبال را خریداری کرده و تیمی با نام “پرسپولیس” را روانه مسابقات کنند شنیده میشد.

این مساله تا جایی پیش رفت که گفته میشد با توافق وفایی، مالک این شرکت با حسین هدایتی صاحب باشگاه استیل آذین، این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر با نام پرسپولیس در مسابقات شرکت خواهد کرد که درنهایت این مساله منتفی شد.

 

پس از آن مسئولان شرکت پرسپولیس که مدعی هستند 18 سال قبل برند نام پرسپولیس را از سازمان تربیت بدنی خریداری کره اند و سابقه تاریخی تیم پرسپولیس متعلق به آنها بوده نه تیم پیروزی(پرسپولیس)، تصمیم گرفتند با تشکیل تیمهای بسکتبال و والیبال با این نام ، جایگاه خود را در ورزش کشور مستحکم تر کنند.

ریاست فدراسیون بسکتبال و والیبال در ابتدا از این امر استقبال کرده و تقاضای تیم داری آنان را قبول کردند اما

 

نهایی شدن این موضوع را منوط به تایید سازمان تریبت بدنی دانستند.

 

در نهایت امروز رئیس فدراسیون بسکتبال طی اظهار نظری مدعی شد حضور تیمی با نام پرسپولیس در مسابقات به جز باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس غیرمجاز است

محمود مشحون با این مطلب افزود: پس از درخواست مسئولان شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس موافقت اولیه را به آنان اعلام کردیم اما پس از استعلام از سازمان تربیت بدنی متوجه شدیم تیمی به نام پرسپولیس حق شرکت در مسابقات را نداشته و “پرسپولیس” در واقع همان “پیروزی” است.

مشحون همچنین افزود: دوستان اگر تمایل داشته باشند در مسابقات لیگ برتر بسکتبال شرکت کنند باید نامی به جز “پرسپولیس” همچون پرسپولیس جوان یا پرسپولیس نوین برای تیم خود انتخاب کنند.

انتهای گزارش اخصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)