مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین حضور رسمی خود تمرینات سنگین و پرفشار بدنسازی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفت که باعث به شماره افتادن نفس سرخپوشان شد.

 

نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی و کادر فنی جدید صبح امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر در شرایطی برگزار شد که محمد رویانیان مدیرعامل و برخی از مسئولان باشگاه نیز در این تمرین حضور داشتند.

 

 

در ابتدای تمرین جلسه‌ای با حضور رویانیان و “مانوئل خوزه” به همراه بازیکنان در رختکن این تیم برگزار شد و پس از معارفه رسمی کادر فنی جدید تمرینات زیر نظر دستیار خارجی مانوئل خوزه آغاز شد که اکثر دقایق این تمرین به کارهای بدنسازی اختصاص داشت.

 

 

در بخش عمده تمرینات بدنسازی بازیکنان پرسپولیس به گروه‌های چهار نفره تقسیم شده بودند و ضمن کار با توپ، دویدن پرفشار را با دستورات کادر فنی پیگیری کردند که طولانی شدن این تمرین باعث شد فشار زیادی به بازیکنان پرسپولیس وارد شود و اکثر آنها از نظر بدنی دچار مشکل شوند.

 

در ادامه تمرینات نیز، تمرینات هوازی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت تا از میزان بدنسازی سنگین امروز کمی کاستی شود.

 

در دقایق پایانی این تمرین با وساطت خبرنگاران و موافقت رویانیان هوادارانی که از ساعات ابتدایی صبح پشت درهای بسته ورزشگاه حضور داشتند به داخل بیایند و بخش‌های پایانی تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

 

خوزه از ساعت 8 صبح برای آماده کردن مقدمات تمرین در درفشی‌فر حاضر شد و بازیکنان نیز از ساعت 9 با حضور در این ورزشگاه آماده تمرین کردن بودند. سپس جلسه نیم ساعته ای در رختکن برگزار شد و بازیکنان برای کار آماده شدند.

 

از ساعت 9:30 و پس از اینکه خوزه به مدت 5 دقیقه در وسط زمین با بازیکنان صحبت کرد کار این مربی رسما آغاز شد و پرسپولیسی‌ها در دو گروه به مدت 15دقیقه به بازی آقاوسط مشغول شدند.

 

در ادامه استارت‌های کوتاه و بلند در دستور کار قرار گرفت و در مرحله بعدی بازیکنان به 5گروه چهارنفره تقسیم شده و به کار با توپ پرداختند.

 

قسمت بعدی تمرین فوتبال رو در روی دونفره بود که در این قسمت دریبل زنی در دستور کار قرار گرفت و در ادامه سرخپوشان به انجام کارهای ترکیبی مشغول شدند.

 

ساعت 10:30 بازیکنان پرسپولیس به منظور ریکاوری کوتاه مدت راهی رختکن شده و پس از دقایقی مرحله دوم تمرینات آغاز کردند. بازیکنان به دو گروه تقسیم و در بین 6 دروازه کوچک به بازی فوتبال مشغول شدند.

 

ساعت 11:10 و پس از اینکه خوزه باز هم برای پرسپولیسی ها به صحبت کردن مشغول شد، بازیکنان با سرد کردن به کار خود پایان دادند.

 

* قبل از آغاز رسمی تمرین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت کنار بنری که به منظور تبریک ایام نیمه شعبان در محل تمرین نصب شده بود عکس یادگاری گرفتند.

 

* در تمرین امروز پرسپولیس محسن عاشوری که در چند هفته اخیر به عنوان نفر اول کادر فنی، تمرینات را بر عهده داشت به عنوان یکی از اعضای کادر فنی بیشتر تماشا و یکی از دستیاران خوزه مانوئل نقش زیادی در تمرین امروز ایفا کرد. خوزه نیز با پوشیدن لباس ورزشی نظارت خاصی روی تمرینات داشت. ضمن اینکه نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم که در چند روز اخیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شده بودند با آغاز کار خوزه مانوئل، امروز در محل تمرین نبودند.

 

* در حالی که قرار بود در پایان تمرین امروز، خوزه مانوئل در جمع خبرنگاران مصاحبه کند اما این اقدام صورت نگرفت و با اعلام روابط عمومی قرار شد وی روز شنبه در کنفرانس خبری، پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.

 

* رویانیان پس از گفت و گو با خبرنگاران و زمانی که قصد داشت ورزشگاه درفشی ‌فر را ترک کند پشت در‌های ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)