آیا سازمان لیگ اجازه استفاده از این پیراهن را می دهد؟

مرجع خبری پرسپولیس : اما در طرح جديد پيراهن سرخ‌ها 6 خط با رنگ مشكي روي آستين‌ها كار شده كه خيلي‌ها را با اين سوال مواجه كرده كه آيا اين شش خط به نشانه شش‌تاي معروف دربي 52 روي آستين‌ها نقش بسته يا نه؟

 

سه‌شنبه شب هفته گذشته و در جريان جشن شعبانيه پرسپوليس نوبت به يكي از آيتم‌هاي مهيج برنامه رسيد تا نگاه عكاسان، خبرنگاران و البته هواداران و پيشكسوتان كنجكاو پرسپوليس به استيج و جايي كه رويانيان و مسوولان باشگاه ايستاده بودند جلب شود.

 

به دعوت رويانيان و مجريان برنامه و با هماهنگي قبلي يك هوادار شهرستاني خوش ذوق روي استيج آمده بود تا از پيراهن جديد پرسپوليس كه به تن يك مانكن پلاستيكي پوشانده شده بود رونمايي شود. با شمارش معكوس و خاموش كردن پروژكتورها لحظه رونمايي از پيراهن فرارسيد و با برداشتن پارچه بزرگ قرمزرنگ همه با پيراهني كه قرار است امسال بر تن ستاره‌هاي تيم برود آشنا شدند.

آخرين فناوري در پيراهن جديد
اين پيراهن از فناوري جديد Quick dry بهره مي‌برد كه بعد از 90 دقيقه بازي و با وجود از دست رفتن آب زيادي از بدن بازيكن حتي يك گرم به وزن آن اضافه نمي‌شود چرا كه بافت پيراهن آب بدن بازيكن را جذب و خيلي زود بخار مي‌كند. طرح پيراهن هم يك طرح اختصاصي است از شركت آل‌اشپورت آلمان كه جزو طرح‌هاي سال 2012 اين برند قرار مي‌گيرد. جالب اينكه طرح فوق قرار بوده كاملا مخفي بماند اما يك بار در اردوي دبي و فروشگاه آل‌اشپورت و بار ديگر در جشن شعبانيه باشگاه لو رفت. ظاهرا قرار بوده اين اتفاق در مراسمي ويژه رخ دهد اما به نظر مي‌رسد تا روز 29 تيرماه و مصاف با صنعت نفت آبادان بايد منتظر ماند.

شش‌خط به نشانه شش‌تايي‌ها؟
با نگاه اول به پيراهن‌هاي اين فصل پرسپوليس ذهن به سمت و سوي پيراهن‌هاي دانمارك در جام‌هاي جهاني گذشته مي‌رود اما در طرح جديد پيراهن سرخ‌ها 6 خط با رنگ مشكي روي آستين‌ها كار شده كه خيلي‌ها را با اين سوال مواجه كرده كه آيا اين شش خط به نشانه شش‌تاي معروف دربي 52 روي آستين‌ها نقش بسته يا نه؟ جواب البته «نه» است چرا كه اين مساله كاملا اتفاقي رخ داده و عمدي در كار نبوده است. خطوط سفيد و مشكي روي پيراهن و يقه گردي كه پيراهن دارد، روي هم رفته طرح جذابي را جلوي چشم هواداران قرار خواهد داد كه البته آل‌اشپورت به خاطر كپي‌هاي غير مجاز توليدي‌هاي داخلي سعي دارد خيلي سخت و دير اين طرح را جلوي چشم عموم قرار دهد. ظاهراً تركيب مشكي، قرمز، سفيد و سفيد، قرمز، مشكي هم به ترتيب براي لباس‌هاي دوم و سوم پرسپوليس به كار خواهد رفت.

دستكاري روي پيراهن‌هاي آماده
اتفاق مهم و البته عجيب در لباس‌هاي اين فصل پرسپوليس را نه آن برند آلماني بلكه خود باشگاه رقم زده است. در همان جشن سه‌شنبه شب بلافاصله بعد از رونمايي از پيراهن، يكي از مجريان برنامه اعلام كرد روي آستين پيراهن عنوان «لا اله الا ا…» نقش بسته كه براي بسياري از حضار عجيب و جالب بود اما اصل قضيه چيز ديگري است. در طرح آل اشپورت تنها 6 خط مشكي روي لباس‌ها ديده مي‌شود كه به موازات هم قرار گرفته‌اند اما ظاهراً در لباس رونمايي شده دستكاري‌هايي اعمال شده بود تا آن خطوط به شكل لا اله الا ا… دربيايد. ظاهراً اين خواسته مسوولان باشگاه پرسپوليس است كه اين عنوان روي آستين‌ها باشد و همين مسأله باعث شده پيراهن‌هاي آماده تحويل پرسپوليس دچار مشكل شود. چنانچه مسوولان باشگاه بخواهند اين تغيير رخ دهد مدتي زمان خواهد برد تا 6 خط روي آستين‌ها به شكل عنوان جديد درآيد. از طرفي بايد ديد مسوولان سازمان ليگ و فدراسيون اجازه چنين كاري را خواهند داد يا نه. 4 سال پيش و در آستانه ليگ هفتم حبيب كاشاني پرچم ايران را به لباس‌هاي پرسپوليس اضافه كرد و حالا رويانيان قصد چنين تغيير مهمي را دارد كه بايد ديد عملي خواهد شد يا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)